خبرهای داغ:
معاون آموزش و تربیت بسیج اساتید خراسان جنوبی در گفت وگو با «بسیج»:

هزینه ترور شهید فخری زاده را برای دشمن بالا ببریم/ انتقام نگیریم دشمن جری تر می شود

معاون آموزش و تربیت بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: هزینه اینگونه اعمال ناجوانمردانه ترور دانشمند شهید فخری زاده را برای دشمن بالا ببریم چون مسلماً اگر واکنش مناسب را نبینند جری تر می شوند.
کد خبر: ۹۳۰۰۰۶۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

 حسن حسن پور عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان علت اینکه دشمنان نظام دست به این گونه اقدامات ناجوانمردانه‌( ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته ای) برعلیه ملت ایران می زنند اظهار داشت: انقلاب اسلامی پدیده ای است که بسیاری از منافع استکباری مستکبران را نه تنها در منطقه بلکه در جهان به خطر انداخته است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ابتدا دست مستکبران را از این مملکت کوتاه کرد، در ادامه به حول قوه الهی از منطقه کوتاه خواهد شد و موج بیداری ملت‌ها را در بسیاری از نقاط عالم شاهدیم. مسلماً دشمنان چنین امری را برنمی‌تابند و به هر طریقی که بتوانند میخواهند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

 معاون آموزش و تربیت بسیج اساتید خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنان جنگ نظامی را امتحان کردند انواع و اقسام تحریم ها را امتحان‌ کردند، جنگ اقتصادی را شروع کردند، به هر حربه ای دست می زنند که جلوی پیشرفت این ملت و نظام را بگیرند و ترور دانشمندان هسته ای را هم در همین راستا می شود ارزیابی کرد.

 وی ادامه داد: ترور دانشمندان و شخصیت ها هنر نیست بلکه نشانه عجز دشمن از رویارویی با این نظام و این ملت است.

 حسن پور با اشاره به مهمترین درسی که ما از ترور دانشمندان هسته ای توسط دشمنان نظام می گیریم عنوان داشت: هرچه دشمنی دشمن بیشتر شود مطمئن تر می شویم که راهمان را درست ادامه می دهیم. اگر روزی برسد که دست از دشمنی شان بردارند یا از ما تعریف و تمجید کنند، باید به عملکرد و مسیرمان شک کنیم، چرا که دشمن دشمن است و از او انتظار دوستی نمی شود داشت.

وی، به بهترین رویه ای را که برای جلوگیری از این اقدامات دشمن در ایران باید پیش بگیریم اشاره کرد و افزود: هزینه اینگونه اعمال ناجوانمردانه را برایشان بالا ببریم چون مسلماً اگر واکنش مناسب را نبینند جری تر می شوند.

معاون آموزش و تربیت بسیج اساتید خراسان جنوبی خطاب به مسئولین گفت: پیام ضعف به دشمن ندهند و باید هزینه اینگونه اقدامات را بالا ببریم  تا خیال این گونه اعمال را از سرشان بیرون کنند. ما توان انتقام را داریم چون قبلاً هم گوشه های کوچکی را نشان داده‌ایم.

وی اظهار داشت: پیامی که به دشمنان و در رأس آن آمریکا و اسرائیل دارم این است که ملت ما از امام حسین علیه السلام درس گرفته اند. با شهادت نه تنها در مسیرشان تزلزلی ایجاد نمی شود بلکه هر خونی که ریخته شود باعث حرکت سریع تر ملت ایران در مسیر رشد و بالندگی خواهد شد و با اینگونه اقدامات راه به جایی نمی برند.

 حسن پور با بیان اینکه ترور دانشمند هسته ای دو نتیجه مسلم برای دشمن دارد افزود: اول اینکه عزم ملت ما را برای حرکت در مسیری که پیش گرفته جزم تر می کند و دوم اینکه رسوایی بیش از پیش را برای آمران و عاملان ترورها به دنبال دارد و ناجوانمردی انها را بیش از پیش به رخ جهانیان می کشد هر چند که گوششان بدهکار نیست.

عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند بیان داشت: دوستی و مذاکره با آمریکا ما را از تهدید و تحریم نجات میدهد فقط و فقط  در صورتی که دست از انقلاب و آرمان‌های آن برداریم.

وی ادامه داد: حتی در صورتی که از راه انقلاب عقب گرد کنیم و راه نوکری استکبار را در پیش بگیریم؛ تا جایی برای ما ارزش قائل خواهند بود که برای آنان منافعی داشته باشیم و این یعنی ذلت به تمام معنا.

حسن پور افزود: ما در مکتب اسلام درس گرفتیم که هیهات منا الذلة. انقلاب نکرده ایم که دست از اهداف و آرمانهای بلندش برداریم و مجدد راه نوکری استعمارگران را در پیش بگیریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار