در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزارشد؛
جلسه قرارگاه سلامت و اقدامات جهادی،آماده سازی و استقرار طلاب و روحانیون بسیجی به صورت دوره ای در بیمارستان ها و آرامستان ها استان با حضور سردار فرمانده سپاه استان بسیج طلاب و سایر مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۰۶۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین جلسه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تجلیل از اقدامات شایسته گروهای جهادی ، طلاب و روحانیون بسیجی که از آغاز شیوع بیماری کووید 19 تا امروز در عرصه های مختلف حضوری معنوی و موثر داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر به تشکیل جلسات هماهنگی درسطح استان اشاره کرد و ادامه داد: جلسات تصویری با ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ائمه جمعه سراسر استان و روحانیون و طلاب بسیجی برگزار و برای خدمت رسانی بهتر و مستمر تصمی های بسار خوبی اتخاذشد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان به حضور در شهرستانهای و پیگیری امور اجراشده توسط حوزه های علمیه ، روحانیون و طلاب بسیجی  اشارکرد ادامه داد: جلسات شهرستانی با حضور ائمه جمعه  تشکیل و از نزدیک برنامه بررسی و برای رفع مشکلات تصمیم گیری شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تجلیل از همکاری مجموعه های تبلیغی فرهنگی با بسیج اساتید و طلاب استان گفت: دوره های تکمیلی فوریت های پزشکی ویژه طلاب و روحانیون بسیجی برای کمک رسانی به کادر درمانی و خودحفاظتی در مقابله با بیماری کرونا در سطح استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت شهرستانی انجام و طلاب و روحانیون آموزش های لازم را فرا گرفتند.

در آغاز جلسه حجت الاسلام محمدی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح استان با حضور روحانیون و طلاب بسیجی برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، همچنین آموزش فوریت های پزشکی برای خدمت رسانی به بیماران در بیمارستانها و نیز انجام مراحل شرعی غسل ،کفن ، نماز  و دفن اموات کرونایی در سطح استان ارائه کرد.

ارسال نظرات