با حضور استاندار و فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از کارت ایثار رزمندگان بسیجی چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۰۹۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین رونمایی از کارت ایثار رزمندگان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری با حضور اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم به صورت نمادین کارت ایثار به دو نفر از رزمندگان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم گفت: کارت ایثار به منظور سهولت و یکپارچگی در ارائه خدمات به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بعنوان سند ملی صادر می شود.

سرهنگ پاسدار سیدرضا علوی افزود: کارت ایثار برای رزمندگانی که دارای بیش از 45 روز حضور در جبهه های دفاع مقدس هستند، صادر می گردد و دارندگان این کارت می توانند از امتیازات پیش بینی شده در سند راهبردی خدمات رزمندگان و ایثارگران بهره مند گردند.

وی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و دولتی بر اساس ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور مکلف هستند به دارندگان این کارت خدمات مربوطه را ارائه دهند.

علوی  ادامه داد: از رزمندگان عزیز می خواهیم به تدریج برای تکمیل پرونده و دریافت کارت ایثار به نواحی مقاومت بسیج در شهرستان های 10 گانه استان چهارمحال و بختیاری مراجعه نمایند.

وی، تصریح کرد: کارت ایثار بعنوان یک سند ملی ارائه خدمات یکسان و ساده به رزمندگان و حذف کاغذ بازی های اداری و دریافت گواهی های متعدد را در پی خواهد داشت.

ابراهیم نیازی یکی از رزمندگان بسیجی دوران هشت سال دفاع مقدس که به نمایندگی از سایر رزمندگان کارت ایثار خود را در این مراسم دریافت کرد به خبرنگار ما گفت: از ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه و نیروی مقاومت بسیج به خاطر صدور کارت ایثار برای رفاه حال رزمندگان تشکر می کنم.

نیازی افزود: یکی از مزیت های خوب کارت ایثار، این است که امورات اداری آنان را آسان تر می کند.

وی، تصریح کرد: این کارت سند افتخاری برای رزمندگان و یادگاری از 8سال دفاع مقدس است، هرچند رزمندگان نه دنبال این بحث ها بودند و نه دنبال مادیات رفتند و نه دنبال درجه و پست و مقام بودند، ولی بخاطر این لطف مسئولان در حق رزمندگان، به نوبه خود تشکر می کنم.

ارسال نظرات