خبرهای داغ:
امیدی گفت: امروز شاهد تحریف معمار کبیر انقلابیم، چه بسا اگر مدافعان ارزش ها و دغدغه مندان جامعه هوشیار نباشند در آینده با اقداماتی گسترده تر رو به رو شویم.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۱۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

محمد امیدی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون توهین رییس سازمان محیط زیست به ساحت معمار کبیر انقلاب اظهار کرد: در مورد اتفاقی که رخ داده و توهین یکی از مسئولین ایران اسلامی به امام خمینی (ره) باید زوایای مختلفی را مورد بررسی قرار داد.

پیاده نظام های امپریالیست به دنبال تحریف انقلابند
وی ادامه داد: در حرکت اول باید انتخاب های خود را اصلاح کنیم چرا که انتخاب های ما سبب شده است که یکی از نفوذی های دشمن به مقام های بالای حکومتی در کشور ما برسد، افرادی از این دست دلداده غربند و پیاده نظام امپریالیست می باشند

امیدی بیان کرد: اگر امروز دست این نفوذی ها را از انقلاب کوتاه نکنیم در آینده نه چندان دور شاهد خواهیم بود که در اصول اولیه انقلاب و اصول اسلامی نیز تحریف ایجاد خواهند کرد؛ این همان موضوعی است که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن هشدار داده بودند، به واقع تحریف موجب تغییر مسیر هر ایدئولوژی و هر اقدام و دستاورد بزرگی نظیر انقلاب می گردد.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: امروز که هنوز نسل اول انقلاب در جامعه حضور دارند شاهد تحریف معمار کبیر انقلابیم، چه بسا اگر مدافعان ارزش ها و دغدغه مندان جامعه هوشیار نباشند در آینده با اقداماتی گسترده تر رو به رو شویم.

وی اذعان کرد: اینکه آقای کلانتری اعلام می کنند این صحبت ها برای امروز نیست و مثلا دو سال پیش این حرف ها را زده اند چیزی از وخامت موضوع کم نمی کند و از جرم نمی کاهد، نیاز است که قوه قضائیه با حساسیت تمام به این موضوع ورود کند و ازل کردن این فرد از جایگاه خود توسط رییس جمهور کمترین کار ممکن است چرا که طبق قسمی که رییس جمهور یاد می کند، دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب جزو اصلی ترین وظایف در مقام ریاست جمهوری است.

این کارشناس سیاسی در ادامه گفت و گو با اشاره به بیانات رییس سازمان محیط زیست اذعان کرد: اگر فردی از طریق رسانه های بیگانه با انقلاب اسلامی آشنا شده باشد باز هم نظریات نزدیک به واقعیت تری نسبت به این فرد در خصوص انقلاب اظهار می کرد.

مردم برای رفع استبداد داخلی و استعمار خارجی انقلاب کردند
امیدی افزود: انقلاب ما تنها ایستادن مردم در برابر استبداد داخلی بود که بعد دیگر آن مقابله با استعمار خارجی هم بود. شعار مرگ بر آمریکا از شعار های محوری نهضت ما بود که قابل انکار نیست.

این استاد دانشگاه مطرح کرد: با نگاهی به شواهد تاریخی از 28 مرداد و کودتایی که مستقیما آمریکا در آن دست داشت، از همان زمان ایالات متحده به صورت واضح و روشن اصلی ترین استعمار گری بود که در برابر مردم ایران قرار داشت.

وی افزود: در روزهایی که انقلاب اسلامی به هدف خود نزدیک تر می شد امریکا و هم پیمانانش تا لحظه آخر از شاه دفاع کردند و حتی برنامه داشتند با قدرت نظامی و مستقر کردن آیزنهاور در ایران دست به کودتا بزنند تا بتوانند شاه را برگردانند، لذا نسبت دادن امام و آمریکا یک برداشت غیر ممکن و غیر قابل باور است که با هر دیدگاهی هیچ گونه انطباقی با واقعیت ندارد.

امیدی در خاتمه گفت: مردم ما انتظار ندارند که اراجیف این چنینی را از دهان یکی از مسئولین ایران اسلامی بشنوند لذا لازم است که برخورد قضایی هر چه سریعتر صورت پذیرد.

1004/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها