خبرهای داغ:
امام جمعه پاوه که این روزها هدف توطئه ضد انقلاب است اعتقاد دارد نباید ذره‌ای در دفاع از دین، مردم و نظام عقب‌نشینی کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۴۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری بیش از چهل سال در سنگر نماز جمعه پاوه از نظام اسلامی دفاع کرده و در طول این چهل سال همواره آماج حملات ضدانقلاب بوده است تا جایی که گروه تروریستی داعش وی را در زمانی تهدید کرد ولی ماموستا قادری پس از آن نماز جمعه پاوه را اقامه کرد و بر تهدیدات آنها خط پایان داد.

ماموستا قادری در طول این سال‌ها همواره بر ضرورت تقویت بصیرت‌افزایی و وحدت شیعه و سنی در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید کرده و  حرکت در مسیر اعتدال و رهبری و مبارزه با تندروی در هر لباسی و با هر عنوانی وظیفه روحانیت دانسته است و همواره در صحبت‌های خود بر این نکته تأکید کرده که نباید هیچ‌گاه از نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام غافل شویم زیرا آرزوی دشمنان ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی و نابودی کشور است.

ماموستا قادری از زمان حمله ضدانقلاب به شهر پاوه در ماه‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز در سنگر نماز جمعه از انقلاب اسلامی دفاع کرده است و همواره منادی وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان بوده است و یکی از پایه‌های این وحدت در استان کرمانشاه است که این ویژگی‌ها سبب شده که گروه‌های ضدانقلاب با شیطنت درصدد ضربه زدن به این عالم اهل سنت باشند.

در روزهای اخیر نیز ضدانقلاب معاند به امام جمعه اهل سنت پاوه توهین کرده است که این توهین با واکنش گسترده علما اهل سنت و تشیع منطقه و مسئولان کشوری و لشکری همراه بوده است.

ماموستا قادر قادری، امام جمعه اهل‌سنت شهرستان پاوه نیز در جواب به اهانت این گروهک‌ معاند گفت: فعالیت اصلی بنده ابلاغ دین و خدمت به مردم است و به‌عنوان یک روحانی در اورامانات واسطه‌ای بین جمهوری اسلامی و مردم هستم.

وی با بیان اینکه مسئولان و مردم شریف منطقه غرب کشور در استان‌های کرمانشاه و کردستان چه شیعه و چه سنی می‌دانند که در چهل سال گذشته بنده در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌ام بیان کرد: ملت شریف و علمای بزرگوار و مسئولان همواره در شادی و غم به بنده لطف و محبت و همراهی داشته‌اند.

قادری با بیان اینکه در طول چهل سال گذشته مخالفان جمهوری اسلامی همواره از تهدید و اهانت به خود و خانواده‌ام دریغ و کوتاهی نکرده‌اند ولی ما با صبر و تحمل به کار خود ادامه داده و به برخورد بی‌ادبان تاریخ جوابی نداده‌ایم بیان کرد: در هفته گذشته تشکیلات یکی از احزاب کردی مخالف جمهوری اسلامی که اکثر سخنگویان آن‌ها اهل اورامان هستند نسبت به خانواده بنده هتک حرمت کردند و نسبت به مرحوم مادرم که 40 سال پیش فوت کرده و پدرم که 70 سال پیش فوت کرده است افترا و افک روا داشتند؛ آن‌ها نبش قبر کردند و به والدین من اهانت کردند و برخورد غلط که نشانۀ ضعف و ذلت آن گروه است، دل من را به درد آورد.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم به پیامبر اسلام (ص) می‌فرماید ما می‌دانیم وقتی‌که مخالفین تو حرف می‌زنند ناراحت می‌شوی اما تو صبر پیشه کن گفت: بنده عرض می‌کنم اگرچه ناراحت شده‌ام اما تردیدی ندارم این عمل نشانه شکست و ذلت آن‌هاست؛ من به مصداق «فاصبر علی ما یقولون» صبر را وسیلۀ آرامش خود قرار می‌دهم.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه اقدام دشمنان و فکرشان برای عقب‌نشینی ما است اما این یک خیال است و ما در خدمت دین و مردم و جمهوری اسلامی هستیم و هرگز کوتاه نخواهیم آمد بیان کرد: دفاع از مسئولان و علمای بزرگ شیعه در ظاهر عمل دفاع از بنده بوده اما در حقیقت دفاع از علمای دین است، اگر علمای دین مهتوک و بدنام شوند، مسلمانان، مساجد و اهل دین ضربه خواهند دید.

وی با اشاره به اینکه این‌همه تهدید از سوی دشمن به خاطر این است که بنده از جمهوری اسلامی کنار بکشم و سکوت کنم عنوان کرد: دشمنان باید بدانند سخنان و بی‌حترامی‌هایشان در بنده تأثیری ندارد و در دفاع از دین و ملت و همراهی با نظام جمهوری اسلامی ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنم بلکه روحیه‌ام به نسبت گذشته قوی‌تر و برای خدمت بیشتر به مردم مصمم‌تر می‌شوم و بر فکر و عقیده خود ایستاده‌ام.

ارسال نظرات