فرمانده سپاه ثارالله افزود: طرح شهید سلیمانی کمک می‌کند تا کشور و مردم متزلزل نشود بنابراین به دنبال این هستیم که زنجیره این بیماری را قطع کنیم
کد خبر: ۹۳۰۰۲۱۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مراسم مشترک آغاز به کار رسمی طرح مقابله با کرونا شهید سلیمانی در استان کرمان در سالن پیامبر اعظم کرمان برگزار شد.
سردار معروفی در این مراسم اظهار کرد: کمیته شهرستان‌های ترویج مکتب شهید سلیمانی در بین ۱۶ کمیته دیگر جزو موفق‌ترین کمیته‌ها است.
وی گفت: هماهنگی، منطقه بندی، دقت و فعالیت اعضای این کمیته در مرکز استان و شهرستان‌ها بسیار خوب است و از آنان کمال تشکر را دارم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: برنامه‌های سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی از ۱۳ تا ۱۸ دی ماه که به عنوان هفته مقاومت نامگذاری می‌شود، برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول افزود: فضاسازی، نماسازی و تولیدات اولویت اول ماست نحوه و روش برگزاری برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی تصریح کرد: تمام برنامه‌ها در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود و سرکشی و تکریم خانواده شهدای تشییع از موضوعات جدی ما خواهد بود.
سردار معروفی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی، یک طرح جدی و با نظر مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: ما به دنبال گزارش نیستیم و به دنبال این مسئله هستیم که نتیجه و خروجی این طرح چه خواهد شد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ما به دنبال این موضوع هستیم که وضعیت شهرستان‌های مختلف در استان سفید شود و جنوب استان وضعیت بهتری پیدا کند؛ لذا ما به دنبال عملیاتی کردن این طرح هستیم و این طرح محله محور و خانه محور است.
وی تأکید کرد: این طرح برای قبل و بعد از بیماری است و تمام اقشار ما پای کار هستند ما با این طرح می‌خواهیم تلفات را به شدت پائین بیاوریم تا بتوانیم ویروس کرونا را مدیریت و کنترل کنیم.
این مقام مسئول ادامه داد: طرح شهید سلیمانی کمک می‌کند تا کشور و مردم متزلزل نشوند و اقتصادمان بهم نریزد؛ چرا که شیوع بیماری بر اقتصاد ما اثر گذاشته است؛ بنابراین به دنبال این هستیم که زنجیره این بیماری را قطع کنیم.


علی زینی وند در ادامه مراسم گفت: ساختار خوبی برای ستاد برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی شکل گرفته و حق هم همین است و در واقع باید پایه اصلی ترویج مکتب شهید سلیمانی در این استان باشد.
 
 
 استاندار کرمان بیان کرد: برخی از کمیته‌ها کمتر فعالیت کردند که نامه زدم همه کمیته‌ها باید فعال شوند و یک کار هماهنگ و پرمحتوا را در این حوزه انجام دهند و فرمانداران هم موظف به همکاری با ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی هستند، زیرا این بحث جدی است.
 
زینی وند اظهار کرد: برنامه سالگرد حاج قاسم باید یک برنامه وزین و در شأن و جایگاه ایشان باشد و در این شرایط برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
 
 
 
وی افزود: بنده اصرار دارم که با هر شرایطی یک برنامه محوری در شأن سردار شهید در اولین سالگرد برگزار شود که برای برگزاری آن انتظار می‌رود، همه فرمانداران و دستگاه‌ها موظف باشند در این حوزه با دانشگاه علوم پزشکی مشورت کنند که این برنامه در شأن سردار سلیمانی باشد.
 
طرح شهید سلیمانی طرح هوشمند و قوی در راستای مقابله با کرونا است
 
استاندار کرمان اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی، طرح هوشمند و قوی در راستای مقابله با بیماری کرونا است و روی آن کار شده و همه دستگاه‌ها و نهاد‌های کشور در این موضوع همکاری دارند، اما اصل کار بر عهده سپاه و بسیج است.
 
 
 
وی خاطر نشان کرد: فرمانداران نیز این طرح را جدی بگیرند و با بسیج و سپاه همکاری کنند و منتظر اتمام این طرح نباشید، زیرا فعلاً فاز اول طرح شهید سلیمانی تا پایان سال است و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که مبتلایان و مرگ و میر‌های ناشی از کرونا کاهش پیدا کند و این موضوع هم در واقع قابل مدیریت است، زیرا تسامح و کم کاری ما در این حوزه باعث گرفتن جان مردم می‌شود لذا همه فرمانداران و امکانات استان طرح شهید سلیمانی را در رأس کار خود قرار دهند.
 
ارسال نظرات