امام جمعه بهاباد:

پیشرفت ایران خاری در چشم دشمنان نظام است

امام جمعه بهاباد گفت: شهادت دانشمند برجسته دکتر محسن فخری‌زاده از سوی عوامل استکبارجهانی و عناصر وابسته به صهیونیست‌ها ثابت کرد که پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی همواره خاری در چشم دشمنانی است که ...
کد خبر: ۹۳۰۰۲۵۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد افزود: آن‌ها نه تنها آرزو‌های خود را در مورد ایران به گور می‌برند، بلکه مردم و نیرو‌های مسلح ثابت قدم ما همواره مسیر پیشرفت‌هایی که این شهید بزرگوار و سایر شهدا ترسیم کردند، را ادامه می‌دهند.
وی اضافه کرد: شهید فخری زاده تنها یک شخصیت علمی، دفاعی و هسته‌ای نبود بلکه فردی عارف و اهل عبادت بود و هرکسی با این تربیت یافته مکتب ولایت ارتباط داشت از روحیه اخلاق مدارای، عرفان علمی و ولایتمداری او بهره می‌برد.
وی اظهار کرد: این شهید اندیشمند در عرصه ولایتمداری مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و هرجایی که رهبری دستور می‌فرمودند: در عرصه‌هایی که می‌توانست حضور پیدا می‌کرد و علم آن جریان را بر عهده می‌گرفت.
رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه مردم مطمئن باشند، شهادت این دانشمند وقفه‌ای در پیشرفت و توسعه هسته‌ای و علمی کشور ایجاد نمی‌کند، بیان کرد: ترور مذبوحانه دانشمند نخبه حوزه صنعت دفاعی و هسته‌ای کشور ما نشان از آن دارد که صهیونیسم ناتوان، در برابر آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و محور مقاومت عاجز مانده است.
امام جمعه بهاباد تصریح کرد: بی‌تردید ترور دانشمندان ایرانی، نمادی آشکار از شکست و زبونی دشمنان قسم خورده انقلاب در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی و دفاعی کشور است که آنان را به انتقام جویی از ملت مقاوم ایران با این نوع از جنایت‌های کثیف وادار کرده است.
ابراهیمی بشکانی یادآور شد: استمرار این اقدام ددمنشانه دشمنان، نشان از یاس و ناامیدی آنان در شکستن اراده ملت بزرگ ایران دارد و بی تردید خللی در مقاومت و مبارزه قهرمانانه فرزندان انقلاب ایجاد نمی‌کند.
تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودرو حامل فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
ارسال نظرات