مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری جشنواره ملی رسانه‌ای آیات به میزبانی سمنان خبر داد و از اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان برای مشارکت در برگزاری این جشنواره دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۲۷۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
دعوت مدیرکل ارشاد اسلامی سمنان از اوقاف و امور خیریه برای مشارکت در برگزاری جشنواره ملی آیاتبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، فرشید فلاح در نشستی با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تشریح اهداف و برنامه‌های این جشنواره قرآنی اظهار کرد: معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبانی این جشنواره را امسال به سمنان واگذار کرده است.
وی با تاکید بر لزوم همکاری و مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه سمنان در برگزاری این جشنواره ملی افزود: جامعه هدف این جشنواره خبرنگاران، رسانه‌ها و مطبوعات و خبرگزاری های، سایت‌های خبری و رسانه‌های فعال در فضای مجازی کشور است.
فلاح با بیان اینکه مقاله، سرمقاله، خبر، گزارش و تولیدات قرآنی در رسانه‌های کشور از موضوعات این جشنواره است افزود: این جشنواره در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نقش موثر و مهمی خواهد داشت و باید با کیفیت و کمیت مناسبی برگزار شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست جهانگیریان رییس خبرگزاری ایرنا در استان سمنان را به عنوان دبیر تخصصی این جشنواره معرفی کرد و خواستار مشارکت و همکاری فعال اداره کل اوقاف و امور خیریه در برگزاری جشنواره ملی آیات شد.
فلاح در این دیدار همچنین در گذشت پدر و برخی از بستگان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان را به وی تسلیت گفت و برای فوت شدگان علو درجات و بازماندگان صبر و اجر از درگاه احدیت مسالت کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان نیز در این نشست گفت: برگزاری این جشنواره ملی در دوران کرونایی کار بسیار ارزشمندی است.
حجت الاسلام اسماعیل تدینی با استقبال از همکاری اوقاف در برگزاری این جشنواره گفت: برای بررسی چگونگی مشارکت در این جشنواره باید نشستی در اوقاف و امور خیریه برگزار و تلاش بر این خواهد بود که زمینه‌های همکاری در برگزاری این جشنواره مهم قرآنی فراهم شود.
در این نشست مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان و نیز رییس خبرگزاری ایرنا در استان سمنان نیز حضور داشتند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها