خبرهای داغ:
با صدور بیانیه ای اعلام شد

میثاق فرهنگیان جوان خراسان جنوبی با خون شهید فخری زاده

فرهنگیان جوان خراسان جنوبی در بیانیه ای ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای ایران، شهادت محسن فخری زاده را حضور حضرت ولی عصر(عج)، ولی فقیه و ملت ایران تبریک و تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۵۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جمعیت فرهنگیان جوان استان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای ایران، شهادت محسن فخری زاده را حضور حضرت ولی عصر(عج)، ولی فقیه و ملت ایران تبریک و تسلیت گفتند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

 

استکبار جهانی گمان می کند که با کشتن می تواند ما را از پای در آورد ولی نمی داند ما پیرو مکتبی هستیم‌ که مرگ در راه خدا را از زندگی با ذلت برتر می دانیم و با این مرگ زنده تر می شویم.

جهان استکبار باید بداند که خون دانشمندان و بزرگان ما باعث می شود اتحاد و تلاش ما بیشتر و نیز دشمنی ما با نظام سلطه روز به روز افزون گردد.

سال‌هاست صهیونیست‌ها از محسن فخری زاده به عنوان پدر صنعت هسته‌ای ایران نام می‌بردند و برای حذف و ترور ناجوانمردانه وی خط و نشان کشیده و حتی دو سال قبل عملیاتی ناموفق علیه وی را طراحی کردند.

دشمنان گمان می کنند که با حذف دانشمندان‌ می توانند مانع پیشرفت علمی کشور ما شوند ولی نمی دانند که هر نفری از نخبگان ما را که بکشند هزاران نفر دیگر مانند آنها  زنده می شوند.

انقلاب اسلامی همچون رودی خروشان در حال حرکت است و سنگ اندازی جلوی مسیر آن فقط قدرتش را بیشتر و عمقش را افزون تر می کند.

جمعیت فرهنگیان جوان خراسان جنوبی با تبعیت از ولی امر خود‌ حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) مصمم تر از دیروز راه خود را در اعتلای فرهنگ جامعه پیش می برد و همچنین شهادت مظلومانه شهید محسن فخری زاده را خدمت رهبر عزیزمان و خانواده محترم ایشان و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض می کند.

در خاتمه از مسئولین ذی ربط انتظار می رود ضمن شناسایی هرچه سریعتر آمران وعاملان این جنایت فجیع، پاسخ به موقع، قاطع، دندان شکن و بازدارنده ای را در دستور کار خود قرار دهند.

 

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

جمعیت فرهنگیان جوان خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها