خبرهای داغ:
استاندار قزوین

پنج شهر استان شامل تمدید محدودیت های کرونایی شد

استاندار قزوین گفت: شهرهای قزوین، البرز، آبیک، بوئین زهرا و تاکستان در لیست قرمز قرار دارند لذا محدودیت های اعمال شده تا یک هفته دیگر تمدید می شود.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۶۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، هدایت الله جمالی پور در این باره اظهار کرد: قرمز شدن وضعیت استان در هفته های گذشته موجب شد تا در جلسات ستاد کرونا و قرارگاه عملیاتی مصوب کنیم تا محدودیت هایی در کسب و کار و تردد مردم اعمال شود تا بتوانیم شرایط بیماری را کنترل کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: هر چند باید از همکاری مردم و کسبه در اجرای طرح هوشمند محدودیت ها تشکر و قدردانی کنیم اما همچنان نگران سلامت مردم هستیم و تا زمانی که روند بیماری در استان نزولی نشده باید مراقبت ها و محدودیت ها تشدید شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا در کشور محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های قرمز یک هفته دیگر تمدید شده است و در این راستا برخی شهرهای ما نیز در این ردیف قرار دارند.

جمالی پور یادآورشد: بر اساس اعلام سخنگوی ستاد مقابله با کرونا تعداد ۱۶۰ شهر با وضع قرمز روبرو بودند که این تعداد اکنون به ۶۴ شهر کاهش یافته و محدودیت‌ها در این شهرها تا یک هفته دیگر ادامه می‌یابد.

وی گفت: در استان قزوین نیز شهرهای قزوین، البرز، آبیک، بوئین زهرا و تاکستان در لیست قرمز قرار دارند لذا محدودیت های اعمال شده تا یک هفته دیگر تمدید می شود.

جمالی پور اظهارداشت: محدودیت کنونی در همه شهرها تا صبح روز شنبه ادامه دارد و از شنلبه تا یک هفته دیگر تمدید می شود و این محدودیت‌‎ها در برخی شهرهایی که تغییر وضعیت داشته باشند کمتر خواهد شد.

استاندار قزوین خواستار تداوم همکاری مردم در اجرای این مصوبات شد و گفت: مردم باید صبوری کنند و تحمل داشته باشند تا سلامت خود و خانواده و مردم دیگر به خطر نیفتد.

بر اساس این اعلام، همه اصناف غیر از مشاغل گروه یک تعطیل است و ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و متخلفان جریمه می‌شوند.

شهرستان آوج در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد و گرو‌های یک، دو و سه در این شهر اجازه فعالیت دارند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار