خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: پایگاه های علمی بسیج در عرصه های آموزشی کارآفرینی،گفتمان سازی و فرهنگ سازی بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب فعالیت چشمگیری دارند.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۷۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خدادادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس گفت: امروزه ارتقاء توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف از انتظارات مقام معظم رهبری است، لذا یکی از این موارد مباحث علمی و آموزشی است که همیشه مورد تاکید معظم له بوده است.

وی ادامه داد: از این رو سازمان بسیج و به تبع آن بسیج علمی شهرستان فردوس با توجه به ظرفیت‌های موجود و استعداد‌های فراوان علمی و پزوهشی اقدامات موثری در جهت نیل به اهداف علمی و آموزشی و پزوهشی برداشته است.

رمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با اشاره به برنامه‌ها و اهداف معاونت علمی پژوهشی این ناحیه بیان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی در جهت تقویت بنیه علمی بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت و مساجد از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های علمی در عرصه‌های آموزشی کارآفرینی، گفتمان سازی و فرهنگ سازی فعالیت چشمگیری دارند، افزود: شناسایی مخترعین ومبتکرین بسیجی و معرفی آنان به مراجع جهت حمایت مالی و مشاوره از جمله برنامه‌های بسیج علمی این ناحیه است.

خدادادی، تشکیل بانک نخبگان علمی هنری و فرهنگی، بازدید علمی از مشاغل و کارخانجات، برگزاری کلاس‌های علمی با موضوع ستاره شناسی وبرگزاری طرح بینش مطهر در جهت ترویج و تبیین کتب استاد مطهری را از دیگر برنامه‌های بسیج علمی این رده بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با اشاره به تجلیل از نخبگان علمی و کنکوری، افزود:: کارگاه تبیین دفاع مقدس و جایگاه ولایت و تجلیل از رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری که امسال ۸۵ رتبه زیر ۱۰۰۰ و ۹ رتبه زیر ۱۰۰ و یک رتبه زیر ۱۰ از جمله برنامه‌های بسیج علمی در سال جاری بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها