خبرهای داغ:
به همت سپاه میانه؛

تجمع اعتراض آمیز مردم میانه نسبت به ترور شهید فخری زاده برگزار شد

مردم میانه با تجمع در مزار شهدا، ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم کرده و نسبت به عوامل این ترور اعلام اعتراض کردند.
کد خبر: ۹۳۰۰۴۳۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امام جمعه میانه در جمع معترضین، از نافرجامی برجام سخن به میان آورده و هدف اصلی دشمن از برجام را ساقط کردن کامل صنایع موشکی و هسته ای ایران و کاستن از قدرت روزافزون انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی گفت: دشمنی که به خون ما تشنه است و از ابتدای انقلاب تا کنون از هیچ جنایت و تروری فروگذار نکرده و بیش از 17000 نفر از بهترین دانشمندان، مسئولین، روحانیون و مبارزین ما را ترور کرده است، سلاح را بر زمین گذاشتن در مقابل این دشمن، معنایی جز تسلیم ندارد و راه دخالت، چپاول و کشتار در کشور را برایش هموار می کند.

   حجت الاسلام عبدالله محمدی اظهار داشت: مذاکره با دشمنی که هرگز دست از دشمنیش بر نداشته است معنایی ندارد ولی متاسفانه عده ای لیبرال مآب ها، عاشقان فرهنگ غربی و به زعم خود صلح جو، با افشای اطلاعات کشور در پی مذاکره با دشمن هستند.

   وی تصریح کرد: امروز اگر دشمن، فخری زاده ما را شهید کرده است باید بداند که کشور ما پر از فخری زاده هاست، او دانشمند بسیار بزرگی بود و فقدانش برای کشور ضایعه ای بزرگ محسوب می شود ولی قبل از شهادتش هزاران شاگرد همچون خود برای کشور تربیت کرده است.

   خطیب جمعه میانه با هشدار نسبت به اقداماتی که در راستای تخریب سازمانهای اطلاعاتی کشور در حال انجام است، خواستار هوشیاری مردم و مسئولین در این زمینه شد و افزود: دشمن در پی کوچکترین راه نفوذ و غفلت است تا ضربه ای مهلک بر کشور ما وارد کند و متهم کردن سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی کشور و تلاش در تضعیف آن، نوعی همکاری با دشمن محسوب می شود.

   حجت الاسلام محمدی از مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کشور خواست تا برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی، مردم را آگاهی دهند و آنها را در صحنه نگه دارند به گونه ای که سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی، ارتباطی نگاتنگ با مردم داشته باشند.

   وی هر تصمیمی برای ادامه برجام بدون هماهنگی با رهبری و رعایت قوانین و دستورالعمل های ابلاغی از سوی ایشان و نیز هر نوع مذاکره با دشمن را محکوم کرد و از ملت خواست تا برای تشکیل یک دولت جوان و انقلابی، همدل شده و برای انتخاب چنین دولتی با حفظ اتحاد و اتفاق، خود را آماده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها