خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان غربی گفت: شهدای بزرگ کشورمان مهم ترین نشانه برای حقانیت انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۳۰۰۴۴۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه ضمن اینکه شهادت دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت، اظهار کرد: رسم دلاورمردان این سرزمین سروقامتی و استواری است و خوشا سرداری که با سربازی ولایت، زیستش مشق عشق بود و فرجامش، چون عاشورائیان، ماندگار شد و البته وعده الهی بر این است که خون نیز منشأ اثر خواهد شد.

وی ادامه داد: پرورش و تقدیم شهدای بزرگ، مهم ترین نشانه حقانیت انقلاب و موید درستی راهی است که جمهوری اسلامی در پیش گرفته است. دشمنان مادی گرای ما معنای شهادت و برکت خون شهید را نمی فهمند، جریان شیطانی صهیونیسم، نمیداند که «...بل احیا عند ربهم یرزقون» به چه معناست.

این مسئول اضافه کرد: آن کس که بزرگترین دارائی خود، یعنی جان خویش را با خداوند معامله کند، قدم در راه تحقق اراده های الهی بر زمین نهاده است و خود خداوند ضامن به ثمر رسیدن اهداف اوست، همانگونه که در طول این سالیان بارها و بارها به تجربه اثبات شده است، ترور و به شهادت رساندن فرزندان این انقلاب، نه تنها خللی در حرکت عظیم این ملت ایجاد نکرده بلکه باعث سرعت بخشیدن به این نهضت نورانی شده است.

 وی با بیان اینکه، سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان آذربایجان غربی، ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه، گفت: شهادت رئیس خادم سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح، به ساحت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، وزارت دفاع، امت حزب الله و خانواده عزیز ایشان، تبریک و تسلیت عرض می‌‌‌کنیم.

 ابراهیمی گفت: عهد می‌بندیم برای عظمت این کشور و تا لحظه نابودی استکبار جهانی از پا ننشینیم و پشت سر پیشوای مسلمانان جهان انتقام خون به‌ناحق ریخته شده شهدای عزیزمان را بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات