در مراسمی با حضور استاندار استان مرکزی و جمعی از هنرمندان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری زاده پوستر یادواره سراسری شعر فخر ایران در اراک رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۴۶۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛  حجت‌الاسلام عباس دانشی مدیرکل ارشاد استان مرکزی در آئین رونمایی از پوستر یادواره سراسری شعر فخر ایران ( شهید فخری زاده) و پوستر طرح جهادگران هنرمند، مدافعان سلامت گفت: دانشمند شهید فخری زاده با توجه به شرایطی که داشتند در زمان حیات خود کاملا گمنام بودند و ملت با دستاوردها و توانمندی های ایشان کمتر آشنا بودند اما شهادت این بزرگ مرد علمی کشور سبب شد مردم با شخصیت این شهید تا حدودی آشنا شوند.

دانشی اظهار کرد: در همین راستا اصحاب هنر با برنامه ریزی که داشتند تصمیم به معرفی و تبیین شخصیت این شهید بزرگوار گرفتند که یکی از این اقدامات برگزاری یادواره سراسری شعر فخر ایران است.

وی ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر احترام ویژه ای به شهدا و خصوصا شهید والامقام فخری زاده قائل هستند و در راستای تکریم و تبیین شخصیت ایشان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

مدیرکل ارشاد استان مرکزی گفت: در این راستا اولین اقدام اصحاب هنر به مناسبت ترور جنایتکارانه شهید فخری زاده دانشمند برجسته و کم نظیر حوزه دفاعی و هسته ای کشور فراخوان یادواره سراسری شعر فخر ایران در اراک برگزار می شود.

وی ادامه داد: کلیه هنرمندان می توانند تا پایان آذر ماه آثار خود را به دبیرخانه یادواره ارسال کنند و داوران این یادواره که از داوران برجسته جشنواره های ملی دفاع و مقاومت در کشور هستند آثار برتر را انتخاب می کنند.

دانشی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای تکریم و تجلیل از تلاش های مجاهدانه مدافعان سلامت گروه جهادی هنرمندان سلامت در سطح استان تشکیل شده که از هفته آینده شروع به کار خواهد کرد و در ابعاد مختلفی به کمک کادر درمان برای مبارزه با بیماری کرونا خواهند آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات