امام‌جمعه بخش بهمن:

هرکسی صاحب تفکر جهادی و انقلابی باشد بسیجی است

امام‌جمعه بخش بهمن گفت: بسیجی تنها به داشتن نام و پرونده پرسنلی محدود نمی‌گردد بلکه هرکسی صاحب تفکر جهادی و انقلابی باشد بسیجی است.
کد خبر: ۹۳۰۰۴۷۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی، حجت‌الاسلام رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس با بیش از یک‌صد نفر از بسیجیان دیدار کرد.
حجت‌الاسلام علیزاده با تأکید بر اینکه بسیجی بودن تنها به داشتن نام و پرونده پرسنلی نیست و هرکسی صاحب تفکر جهادی و انقلابی باشد بسیجی است، اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی یعنی احساس مسئولیت در قبال جامعه و دیگران، یعنی هر جا احساس کردیم جامعه و دیگران به کمک و حضور ما نیاز دارند لحظه‌ای درنگ نکنیم.
علیزاده تصریح کرد: به لطف خداوند این تفکر و فرهنگ در شما بسیجیان موج می‌زند؛ چراکه در تمام عرصه‌ها از کمک به سیل‌زدگان گرفته تا کمک‌های مؤمنانه و امروز هم در جریان کمک به بیماران کرونایی در میدان و خط مقدم نقش‌آفرینی کرده‌اید.
وی با بیان اینکه تفکر بسیجی باید در عمه عرصه‌ها جریان داشته باشد، خاطرنشان کرد: این تفکر هر کجا رفت به ثمر نشست و با همین تفکر مشکلات و گره‌هایی، چون جنگ تحمیلی، تروریسم و داعش را حل کردیم؛ لذا با همین تفکر هم می‌توان مشکلات کشور را برطرف کرد.
امام‌جمعه بخش بهمن ادامه داد: مهم‌ترین مأموریت بسیج در حال حاضر مقابله با استکبار به ویژه آمریکا است. امام راحل در اوایل انقلاب بسیج را پیش‌بینی کرده و فرمودند: برای مبارزه با استکبار باید تفکر بسیجی در تمام دنیا سایه افکند و این تفکر بسیجی می‌تواند استکبار را از پا درآورد.
انتهای پیام
ارسال نظرات