مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: دشمن فکر می کند با شهادت بزرگان و دانشمندان، ریشه انقلاب اسلامی متزلزل خواهند شد، ولی باید بدانند از خون این شهدا، سرداران و دانشمندان بزرگ دیگری پرورش خواهند یافت.
کد خبر: ۹۳۰۰۵۰۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در آیین بزرگداشت شهادت شهید محسن فخری زاده در مسجد جامع مراغه افزود: امروز نیز اگر رهبر انقلاب اراده کنند، آحاد ملت ایران در سایه ایمان و اعتقاد راسخ، در برابر دشمنان خواهند ایستاد چرا که صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: با این وجود، برخی افراد متوجه جایگاه و مقام خود در جامعه و نظام اسلامی نیستند لیکن این افراد در صورت گام برداشتن برخلاف راه شهدا، در روز قیامت جوابگو خواهند بود.

حجت الاسلام برزگر خاطرنشان کرد: تا زمانی که سخنان رهبری را فصل الخطاب قرار داده و به منویات ایشان و امام خمینی توجه نداشته باشیم دچار بحران و مشکل خواهیم شد.

در پایان این آیین که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، بیانیه محکومیت شهادت شهید محسن فخری زاده قرائت شد و شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی، ترور این دانشمند شهید را محکوم کردند.

ارسال نظرات