مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مسابقه مجازی کتابخوانی چله با موضوعات سواد رسانه، سبک زندگی ،چهل سالگی دفاع مقدس و تشکیل بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۵۴۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد,  فخرالدین رضایی در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج گفت: این مسابقه با مشارکت معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح و بسیج رسانه استان برگزار می شود و هدف از آن ترویج بیشتر فرهنگ کتابخوانی در میان مردم استان و آشنایی بهتر با موضوعات مسابقه می باشد.

رضایی با بیان این که، هلال احمر استان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، مرکز حفظ آثار شهدای سپاه فتح و ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح نیز در تامین و اهدای جوایز این مسابقه نقش دارند افزود: به بهانه چهل سالگی بسیج و دفاع مقدس، تعداد ۴۰ جایزه به برگزیدگان این مسابقه اهدا می شود.

وی در پایان با اشاره به این که موضوعات این مسابقه شامل سواد رسانه، سبک زندگی، چهل سالگی دفاع مقدس و بسیج می شود، بیان کرد: جزوه این مسابقه به صورت فایل PDF و با حجم بسیار کم در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و در زمان ۴۰ دقیقه قابل مطالعه است.

رضایی گفت: علاقه مندان می توانند تا یک روز قبل از سالروز حماسه نهم دی سال ۱۳۹۹ با مراجعه به لینک زیر فایل جزوه و سوالات چهارگزینه ای را دریافت نموده و پاسخ درست سوالات و مشخصات خود را از طریق پیام رسان های ایتا، سروش یا واتساپ به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ ارسال نمایند.

وی افزود: هم چنین علاقه مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی مجازی چله می توانند جهت دریافت فایل جزوه از طریق پیام رسان ایتا، سروش و یا واتساپ به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ درخواست ارسال جزوه را ارسال نمایند.

مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان کرد: 40 نفر برگزیده این مسابقه از بین کسانی که دارای بیشترین نمره باشند به قید قرعه انتخاب می شوند و اسامی آنها یک روز پس از فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی از طریق رسانه های استان اعلام می گردد.

لینک دریافت جزوه و سوالات مسابقه:https://b2n.ir/703483

ارسال نظرات