بیانیه حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان زاهدان به مناسبت سالگرد شهادت مجید شهریاری:
تروریسم با هر هدفی که باشد محکوم خواهد بود که جز تضعیف دستاورد بزرگ بشر در حقوق بین الملل نتیجه دیگری ندارد.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۰۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، حوزه مقاوما بسیج طلاب شهیده ترکان زاهدان به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت دانشمند، شهید مجید شهریاری بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

َلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿ آل عمران ۱۶۹﴾.

بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود.

تروریسم بین الملل فرهیخته دیگری را از کاروان فروزان اندیشه بشری با جنایتی وحشیانه به شهادت رساند و اینگونه دکتر محسن فخری زاده ستاره درخشان دیگری از آسمان پرفروغ دانش و پژوهش کشور غروب نمود.

این گونه جنایات و دیگر موارد مشابه در عرصه ملی و منطقه‌ای اثبات می‌نماید که تروریسم سالهاست در تغییری ماهیتی از تفسیری اشتباه و تندروئی عقیدتی عبور نموده و به جریانی در جهت تحمیل اراده نظام سلطه به کشور‌های مستقل نقش آفرینی می‌کند.

این پدیده شوم منطقه ما را با همین منشا دچار تهدیدی مستمر نموده و خسارات بسیار سنگینی را به کشور‌های مختلف همچون افغانستان، پاکستان، عراق، یمن، لبنان، سوریه و فلسطین وارد نموده است که جبران آن با دهه‌ها تلاش و کوشش جبران پذیر نخواهد بود.

تروریسم به هر شکل و شیوه و هدفی که باشد امری مذموم و محکوم خواهد بود که جز تضعیف دستاورد بزرگ بشر در توسعه حقوق بین الملل و نهاد سازمان ملل نتیجه دیگری نداشته و بازگشتی است به قانون جنگل، که جهان را به ناامنی، خشونت، تقابل و جنگ‌های بی پایان دعوت می‌نماید.

حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان زاهدان ضمن محکومیت این جنایت و همدردی با بازماندگان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شهریاری در تقارن سالگرد شهادت این شهید عزیز، از تمامی مجامع علمی، دانشمندان و فرهیختگان و شخصیت‌ها و فعالان حقوق بشر در جهان و بخصوص در کشور‌های منطقه می‌خواهد تا تروریسم را در هر شکل و شیوه‌ای محکوم نموده و با افشاگری پیرامون ماهیت تروریسم ابزاری، صلح و امنیت را در جهان تقویت و کانون‌های شرارت را تضعیف نمایند.

حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان زاهدان

انتهای پیام/
ارسال نظرات