خبرهای داغ:
تازه های پلیس 13آذر

غرق شدن پسر بچه 5 ساله در استخر آب کشاورزی بیرجند

فرمانده انتظامي"بیرجند" از غرق شدن یک پسر بچه 5 ساله در استخر آب چاه کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۱۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علی رضا فولادی" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدگی یک نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای"بجد" شهرستان بیرجند بلافاصله مامورین جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ فولادی گفت: دایی متوفی در خصوص اين حادثه دردناك اظهار داشت: فرزند خواهرم به محل زمین های کشاورزی رفته بود و مشغول بازی بوده که متوجه عدم حضور او شده که پس از جستجوی اطراف متوجه می شویم که خواهرزاده ام  بنا به دلایل نامعلومی به داخل آب رفته و به علت عمق زیاد آن غرق شده است.

اين مقام انتظامي افزود: جسد اين پسر پچه 5 ساله بعد از غرق شدن، به مرکز درمانی منتقل داده شد، اما تلاش ها براي احياي او بي نتيجه بود و متاسفانه جانش را از دست داد.

فرمانده انتظامی بیرجند از تمامی شهروندان درخواست کرد در هنگام حضور در مناطق ممنوعه مانند رودخانه های عمیق و سدها و استخرهای ذخیره آب که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان در پی خواهد داشت، کودکان خود را تنها رها نکنند و از رفتن به این مناطق پرهیز نمایند.

 

کشف سوخت و احشام قاچاق در شهرستان"نهبندان"

فرمانده انتظامي"نهبندان" از کشف 1600 لیتر سوخت و 26 راُس گوسفند قاچاق در بازرسی از اتوبوس مسافربری خبر داد.

سرهنگ"احسان رحيمي" در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور هاي مواصلاتي به یک اتوبوس مسافربري مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهبندان بيان داشت: راننده اتوبوس به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار می نماید و مأموران در یک عملیات غافلگیرانه خودرو رامتوقف می کنند و در بازرسي از خودرو  1600 ليتر سوخت خارج از شبکه و تعداد 26 راُس گوسفند قاچاق كشف كردند.

سرهنگ رحيمي با بيان اين كه كه بنا بر نظريه كارشناسان ارزش ريالي سوخت قاچاق 110 میلیون ریال و گوسفند 240 میلیون ریال برآورد كردند و در پایان گفت: در اين رابطه یک متهم دستگير و به همراه پرونده به مقام قضائي معرفي شد.

 

کشف كالاي قاچاق در شهرستان"نهبندان"

 فرماندهي انتظامي "نهبندان" از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش170میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ"احسان رحيمي" اظهار داشت: ماموران ايست و بازرسي"سهل آباد" شهرستان نهبندان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامي نهبندان گفت: ماموران انتظامي نهبندان در بازرسی از خودرو تعداد 8 قلم کالای قاچاق کشف كردند که کارشناسان ارزش ريالي را 170 میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ رحيمي در پایان با بیان اینکه يك متهم دستگير و به همراه پرونده به مراجع قضائي معرفي شد تصريح كرد: مبارزه با قاچاق كالا و ارز در دستور كار پليس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهدشد و از شهروندان خواست: تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های 110 به پليس اطلاع دهند.

 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاكسازي نقاط آلوده در شهرستان"بيرجند"

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاكسازي نقاط آلوده در شهرستان"بيرجند" خبر داد.

سرهنگ"غلامرضا شاهوردي"در تشریح این خبر گفت: در راستای تأمین امنیت اجتماعی و روانی و مطالبات شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان بيرجند به مرحله اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي چندين نقطه آلوده در سطح شهرستان بيرجند را كه به محل فعاليت خرده فروشان موادمخدر تبديل شده بود را شناسايي كردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبي بيان داشت: در پاكسازي اين محله ها 19 نفر معتاد موادمخدر را دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ شاهوردي با بیان این که در این رابطه 2 باب منزل  كه به پاتوق مصرف و توزيع مواد مخدر تبديل شده بود با دستور مقام قضائی پلمپ گردید و به عموم شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت مشكوك به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار