رئیس کمیته امداد شهرستان رباط کریم خبر داد:
رئیس کمیته امداد شهرستان رباط کریم گفت: در هشت ماهه امسال خیران بیش از هشت میلیارد تومان از طریق این مراکز به نیازمندان کمک کرده اند
کد خبر: ۹۳۰۰۶۱۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ کامل فیروز مرنی با اشاره به نشست با حجت الاسلام ترابی، امام جمعه شهرستان رباط کریم که با حضور مسئولان ۱۴ مرکز نیکوکاری شهرستان رباط کریم در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد،گفت: هم اکنون ۱۴ مرکز نیکوکاری در شهرستان رباط کریم فعالیت می کند و تا پایان امسال دو مرکز نیکوکاری دیگر در سطح این شهرستان ایجاد خواهد شد.
وی به کمک های خیران از طریق این مراکز اشاره کرد و افزود: در هشت ماهه امسال خیران هشت میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان به نیازمندان شناسایی شده توسط این مراکز به صورت نقدی، غیرنقدی کمک کرده اند.
فیروزمرنی ،ادامه داد: کمک های نقدی ارائه شده در امر بهداشت و درمان ،تأمین معیشت نیازمندان، خدمات موردی ،لوازم ضروری زندگی و خدمات غیرنقدی نیز درقالب کالا،لوازم ضروری ،تأمین مسکن، تکمیل مسکن و سایر موارد بوده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان رباط کریم با بیان اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری،بیان کرد: واگذاری امور به مردم، شناسایی نیازمندان واقعی محله، پیوند نیازهای محرومان محله با توانمندی های خیران محله، استفاده از حضور تخصصی خیران،افزایش اعتماد عمومی از جمله اهداف برپایی و فعالیت این مراکز است.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی ،امام جمعه شهرستان رباط کریم نیز با تقدیر از خدمات مراکز نیکوکاری ،گفت: مراکز نیکوکاری این شهرستان چه قبل و چه بعد از شیوع ویروس کرونا در جهت حمایت از محرومان و نیازمندان بسیار عالی عمل کرده اند و قطعا خداوند عالم بهترین پاداش را به آنان که نیکی می کنند،خواهد داد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات