صبح امروز صورت گرفت

افتتاح 8 پروژه عامل المنفعه در شهرستان ریگان

فرمانده سپاه ثارالله افزود: امروز شاهد افتتاح ۸ پروژه ارزشمند عامل المنفعه در شهرستان ریگان با هماهنگی  سپاه و بسیج ، مسئولین اجرایی و خیرین برای مردم عزیزمان بودیم .
کد خبر: ۹۳۰۰۶۴۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:  یکی از ماموریت هایی که با نظر ولی امر مسلمین به سپاه بسیج واگذار شد بحث خدمات اجتماعی تحت قرارگاه های خدمات رسانی و مردم یاری و بسیج سازندگی سپاه بود که در استان کرمان به صورت جهادی در همه عرصه  فعال است  .

وی افزود: امروز شاهد افتتاح ۸ پروژه ارزشمند عامل المنفعه در شهرستان ریگان با هماهنگی  سپاه و بسیج ، مسئولین اجرایی و خیرین برای مردم عزیزمان بودیم .

این مقام مسئول گفت: ساختمان ناحیه مقاومت امروز افتتاح و در اختیار برادران بسیجی برای خدمت به مردم قرار گرفت ، همچنین کار ارزشمند تعمیر و تکمیل ۵۰ واحد مسکن محرومین که  هر واحد بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان با همکاری گروه های جهادی صورت گرفته است

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: ساخت و تکمیل ۱۳ واحد مددجویی با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی انجام شد که حدود یک میلیارد تومان با همکاری گروه های جهادی هزینه شد و در اختیار مردم عزیز قرار گرفت.

معروفی با اشاره به افتتاح سوله ورزشی صالحین در منطقه مردم عباس آباد بیان داشت:   این سوله  ۵۰۰ مترمربع وسعت دارد که در اختیار مردم عزیز و جوانان قرار گرفته است .

این مقام مسئول از افتتاح دو واحد خانه عالم در  دو روستا خبر داد و افزود: این واحدها  با هماهنگی و همکاری گروه های جهادی و با هزینه حدود ۲۱۹ میلیون تومان  تکمیل شده است.

وی افزود: امروز گلخانه ای با متراژ ۵۰۰ متر با اعتبار ۳۰ میلیون تومان با همکاری بسیج سازندگی و افتتاح کارگاه خیاطی با اعتبار ۲۰ میلیون تومان و افتتاح کارگاه قالی بافی انجام شد.

فرمانده سپاه ثارالله بیان داشت:مجموعه اعتبار افتتاحیه ها ۵ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان بود که چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سهم سپاه و خیرین در این پروژه ها می باشد.

وی ادامه داد:  ۳۲۹ میلیون تومان سهم کمیته امداد و ۹۰۰ میلیون تومان سهم و آورده گروههای جهادی است.

این مقام مسئول افزود: گروه‌های جهادی سیدالشهدا اصفهان سپاه با هماهنگی سپاه ثارالله در اینجا منطقه مستقر هستند و ۲۸ واحد خانه محرومین را در حال ساخت دارند که بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت کار تا اکنون دارد.

معروفی با اشاره به فعالیتهای گروه جهادی سیدالشهدای تصریح کرد: گروه‌های جهادی سیدالشهدای اصفهان ۴۰۰ نفر بیمار  صعب العلاج را شناسایی و جهت مداوا به اصفهان اعزام کردند.

وی افزود: تا زمانی که نیاز باشد کنار مردم هستیم و با هماهنگی مسئولین اجرایی انقلابی و با روحیه جهادی و انقلابی سعی میکنیم کارها را پیگیری کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: اولویت هایی در کار پیش بینی کردیم که اولین اولویت آب و بعد بهداشت و سرویس‌های بهداشتی و حمام  است قطعاً در این شهرستان ما کمک می کنیم در بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغال که بحث جدی است .

معروفی اظهار داشت: تفاهم نامه ای که بین استانداری و قرارگاه خاتم نوشته شده برای ایجاد سیل بند این منطقه هم در اولویت قرار دارد به محض اینکه قرارگاه در جنوب استان مستقر شود پیگیری می‌کنیم تا منطقه شرق هم در دستور کار خود قرار دهند تا انشاالله بتوانیم کمک خوبی برای مردم  این منطقه انجام دهیم.

ارسال نظرات