خبرهای داغ:

آغاز فعالیت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان گلستان

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان گلستان به مرحله ی اجرا در آمد
کد خبر: ۹۳۰۰۶۶۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا ؛ از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور خبر داد، تصریح کرد: «طرح شهید سلیمانی» باید بدون عیب و نقص اجرا شود چراکه کوچک‌ترین اشتباه جان هم‌استانی‌های ما را به خطر می‌اندازد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: همگی فرماندهان و مدیران شبکه بهداشت دقت کنند در پیشبرد این طرح باید مراقب حفظ شان و شخصیت افراد باشیم.

سردار ملک‌شاهکویی افزود: «طرح شهید سلیمانی» برای اولین بار است که اجرایی می‌شود اما نباید کمبود امکانات و تجهیزات خللی در ماموریت وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ابلاغ فرمانده معظم کل قواست و رهبر فرزانه انقلاب این ماموریت خطیر را به بسیج واگذار کرده‌اند که همان راه و منش امام خمینی (ره) است.

 

ساماندهی بیش از 1500 تیم از بسیجیان در طرح شهید سلیمانی

 

دکتر مقصودلو ؛ مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا در مراسم افتتاحیه متمرکز طرح شهید سلیمانی گفت:ابعاد آسیب زنندگی این ویروس نحس طی ۱۰ ماه گذشته حتی از جنگ تحمیلی ۸ ساله نیز گسترده تر بوده است

وی اظهار کرد:چکیده طرح شهید سلیمانی بر مبنای این است که نگذاریم ویروس ما را مدیریت کند و اقداماتی را به کار بگیریم تا بحران توسط ما مدیریت شود

مقصودلو عنوان کرد:تقویت و تشدید نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی از جمله اهدافی است که باید در قالب طرح درست اجرایی شود تاکنون ۱۵۲۸ تیم در سه عرصه مراقبتی ، نظارتی و حمایتی در این طرح ساماندهی شده اند

وی بیان کرد: تاکنون هزار و ۵۲۸ تیم در سه عرصه مراقبتی، نظارتی و حمایتی در این طرح ساماندهی شده اند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا  درپایان اظهارکرد:افراد مسن و دارای بیماری زمینه ای ، افراد مشکوک و کسانی که نتیجه تست آنان مثبت شده است تحت رصد و شناسایی تیم های نظارتی طرح شهید سلیمانی قرار خواهند گرفت تا زنجیره انتقال ویروس منقطع شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها