همایش روز جهانی معلولان با حضور جمعی از معلولان موفق در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۶۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ معاون توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک در همایش معلولین که به مناسبت ۱۳ آذر روز جهانی معلولین در این مرکز برگزار شد ، رفاه اجتماعی و اشتغال پایدار را حق طبیعی همه معلولین کشور دانست و بر اجرای کامل قانون حمایت از معلولین تأکید کرد .

در این همایش ، معاون توانبخشی آسایشگاه با تبریک فرارسیدن این روز به همه معلولین کشور بویژه معلولین ساکن در این مرکز گفت :

همواره بر آن هستیم تا در تدوین و اجرای انواع برنامه های مختلف از راهنمایی شما عزیزان استفاده کنیم و اطمینان داریم که می توانید بهترین راهنمای ما در انجام وظایفمان باشید .

دکتر پورفهیم اشتغال پایدار ، رفاه اجتماعی و اجرای کامل قانون حمایت از معلولین را حق طبیعی همه معلولین کشور دانست و گفت :

در صورتی که بسترهای مناسب برای فعالیت معلولین فراهم باشد ، آنان قادر خواهند بود از توانمندی های خود به نفع جامعه استفاده کنند .

حمیده پورفهیم تصریح کرد : توانمندسازی معلولین و بازگرداندن آنان به اجتماع از  برنامه های همیشگی مسئولین کهریزک است و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد .

معاون توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک بالابردن کیفیت زندگی معلولین در شرایط کرونا و پس از آن را رسالت همه مدیران و کارکنان کهریزک اعلام و عزتمندی همه معلولین کشور را از خداوند متعال خواستار شد .

در پایان این مراسم ، به ۱۰ نفر از معلولین نمونه ، نفرات برتر شرکت کننده در مسابقات ورزشی و خاطره نویسی هدایای نفیسی اهدا شد .

 نزدیک به ۶۵۰ نفر از معلولین میانسال و جوان از سراسر کشور در آسایشگاه خیریه کهریزک زندگی آرام و آسوده ای را در کنار هم تجربه می کنند . دانش و هنرآموزی در مدرسه معلولین و سرای فرهنگی ، حضور در عرصه های هنری و ورزشی و نیز کار و فعالیت در کارگاههای توانبخشی از جمله برنامه های مفید برای این معلولین توانمند و با انگیزه است .

ارسال نظرات