خبرهای داغ:
سازمان بیسج حقوق دانان استان اصفهان به مناسبت شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده و در محکومیت این اقدام دشمنان بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۷۳۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سازمان بیسج حقوق دانان استان اصفهان به مناسبت شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده و در محکومیت این اقدام دشمنان بیانیه صادر کرد؛

 

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ(سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹))

بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی برای ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور، به خون یکی از فرزندان شایسته انقلاب آلوده شد و دوباره مهر تأییدی بر خباثت و ددمنشی دشمنان جمهوری اسلامی ایران نقش بست و نیت شوم آنان را برملاء کرد.                                                                     

ترور ناجوانمردانه نخبه علمی، دانشمند جهادی و متعهد کشورمان، دکتر محسن فخری زاده نشان می‌دهد دشمنان نمی‌توانند پیشرفت علمی ایران اسلامی به ویژه در عرصه‌های دفاعی را تاب بیاورند این شهید بزرگوار در سال‌های مجاهدت خود ضمن فعالیت در عرصه‌های علمی، در سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نیز مسئولیت ارتقای توان دفاعی کشور در برابر تهدیدات نوین را بر عهده داشت و با روحیه علمی و دانشگاهی خود سنگ بنای پروژه‌های عظیم علمی دفاعی را ایجاد کرد که قدرت بازدارندگی کشور را ارتقا ءداده و موجبات خشم دشمن را پدید آورد.                                                                                                                                         

استکبار جهانی و صهیونیسم خبیث،اکنون بیش ازهرزمان به نقاط قوت و قدرت ملت بزرگ ایران پی برده اند . از این رو، نیروی انسانی کارآمد و مدیران توانمند و مؤثر،همواره هدف اول آماج ترورهای بزدلانه و ناجوانمردانه هستند.

شهید سرافرازدکتر محسن فخری زاده این بار هدف انفجار عقده های مسموم و تیرهای انتقام مزدوران آمریکای جهانخوار و صهیونیستهای درمانده قرار گرفت و در عصر جمعه و ساعاتی که به مولایش امام زمان علیه السلام تعلق داشت،باتنی مجروح و خونین،پس ازسالها چشم انتظاری برای شهادت ، به آرزوی والایش رسید.

بسیجیان سازمان بسیج حقوق دانان استان اصفهان باقلبی آکنده از اندوه،شهادت این دانشمند  و  مدیر توانا را به محضر حضرت ولیعصر  (ارواحنا فداه)  و  رهبر حکیم انقلاب اسلام  (مد ظله العالی) و ملت بزرگ ایران ، بخصوص به یاران و همکاران و همسنگران داغدار و بالأخص به خانواده صبور و سرافراز و وابستگان و علاقمندان آن شهید عزیز،تبریک و تسلیت میگویم.

بدون تردید انتقام سخت و پشیمان کننده برای طراحان و مسببان و مباشران این واقعة دردناک مورد انتظار عموم ملت ایران اسلامی است و این امر محتوم محقق خواهد شد،  ان شاء الله...

ارسال نظرات