خبرهای داغ:
سازمان بیسج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان اصفهان به مناسبت شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده و در محکومیت این اقدام دشمنان بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۷۳۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سازمان بیسج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان اصفهان به مناسبت شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده و در محکومیت این اقدام دشمنان بیانیه صادر کرد؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

بار ديگر تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامي وحشیانه، يکي از مديران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهيد دکتر محسن فخري زاده؛ رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مديران ارشد صنعت دفاعي کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشأ خدمات فراواني شده بود و توانسته بود توان دفاعي کشور را به تراز قابل قبولي از بازدارندگي برساند

     ترور اين مدير توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگيني به مجموعه دفاعي کشور بود، اما دشمنان کوردل بدانند راهي را که شهيد فخري زاده‌ها آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد. گروه‌های تروريستي و آمران و عاملان اين اقدام کور هم بدانند که انتقام سختي در انتظار آن‌ها خواهد بود. سازمان بسیج پیشکسوتان ضمن تبريک و تسليت شهادت اين دانشمند صنعت دفاعي به فرمانده معظم کل قوا مدظله‌العالی، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همکاران ايشان و خانواده گران‌قدر آن شهید خواستارمجازات وتعقیب عاملان ترور شهید محسن فخری زاده بوده و اعلام می دارد پیشکسوتان جهاد و شهادت ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل عظیم الشأن و رهبر معظم انقلاب تا آخرین قطره خون خود ادامه دهنده راه شهدا و این شهید بزرگوارخواهند بود. 

 

 

والسلام علی من التبع الهدی

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت صاحب الزمان(ع)استان اصفهان

ارسال نظرات
آخرین اخبار