امام جمعه تربت حیدریه:

تفکر بسیج باید جهانی شود

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی تاکید کرد: تفکر بسیج باید جهانی شود.
کد خبر: ۹۳۰۰۷۴۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروز در دیدار با فرمانده ناحیه بسیج شهرستان تربت جام اظهار کرد: یکی از مسایلی که تبیین نشده، مدیریت امام راحل در ۸ سال دفاع مقدس است که چگونه توانست با تشکیل بسیج و اوردن مردم به صحنه دفاع از انقلاب اسلامی این دوران سخت جنگ تحمیلی را مدیریت کند.
 
وی تصریح کرد: امام با فرمان بسیج مردمی جنگ را از حالت گروه خاص به مردم تسری داد تا مردم دفاع از نظام اسلامی را وظیفه شرعی و دینی خود بدانتد و با سازماندهی خاصی که انجام گرفت در جبهه‌ها حماسه افریدند و علی رعم پشتیبانی همه مستکبران عالم دشمن بعثی را از خاک وطن دور و موفقیت‌های زیادی کسب کردیم.
 
رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: پس از مدیریت امام راحل، بسیج توسط مقام معظم رهبری مدیریت شد و مقام عظمای ولایت مساله بسیج را اینگونه تشریح کردند که بسیج یعنی حافظ انقلاب در عرصه‌های مختلف و این بدان خاطر است که هر کجا نظام به بسیج نیاز داشته، بسیج با تمام قدرت و اخلاص و ایثار کامل از نظام دفاع می‌کند.
 
عصمتی با بیان اینکه بسیج نیروی کارامد در همه عرصه‌ها و میدانهاست، اظهار داشت: هفته بسیج امسال در موقعیتی است که ویروس منحوس کرونا جهش خاصی پیدا کرده و طرح مسجد سنگر سلامت برای از بین بردن زنجیره کرونا اقدام مناسب و بجایی است.
 
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی گفت: به ائمه جماعات، هیئت امنا و بسیجیان توصیه می‌کنم که حضور جمعی مردم به معنای جماعت مناسب نیست، اما حضور روحانیت و فرماندهان بسیج در مساجد برای عملی ساختن طرح مسجد سنگر سلامت و پشتیبانی از این طرح الزامی است.
 
امام جمعه تربت حیدریه گفت: بسیج یک تفکر است و این یعنی وحدت و انسجام حول محور ولایت، لذا این تفکر باید جهانی بشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار