خبرهای داغ:
سرهنگ افروزی: مجلس شورای اسلامی در واقع تجلی گاه اراده ملّت ایران در تعیین سرنوشت خود و مهم ترین پل ارتباطی مردم با دولت است که مهمترین رسالتش دفاع از حقوق قانونی ملت است.
کد خبر: ۹۳۰۰۷۸۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت روز مجلس با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ افروزی ضمن تبریک روز مجلس به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تسلیت شهادت آیت الله شهید سیدحسن مدرس بیان کرد: شهید آیت اله مدرس، شهید بزرگواری است که شهادتش نقطه عطفی برای شروع انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷ شد.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی در واقع تجلی گاه اراده ملّت ایران در تعیین سرنوشت خود و مهم ترین پل ارتباطی مردم با دولت است که مهمترین رسالتش دفاع از حقوق قانونی ملت است.

سرهنگ افروزی با اشاره به اینکه مجلس برآمده از دل ملت است اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی، نهادی است که با برآمدن از دل ملّت به نماد مسلم و بی بدیل مردم سالاری دینی تبدیل شده و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، مجلس در راس امور قرار دارد.

فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الزمان(عج) استان قزوین عنوان کرد: شما بزرگواران که در این مسیر می کنید، بعنوان نمایندگان مردم، تلاشتان می تواند برای آبادانی، توسعه و عاقبت بخیری کشور بسیار مهم و مثمر ثمر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها