مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در رامسر:

باید انقلاب را در برابر کینه توزی دشمنان حفظ کنیم / انقلاب اسلامی بزرگترین امانت الهی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلابه ترور سردار حاج قاسم و فخری زاده هم اشاره کرد و گفت: وظیفه ما پاسداری از انقلاب است و باید در مقابل کینه توزی و دشمنی دشمنان انقلاب را محافظت کنیم.
کد خبر: ۹۳۰۰۸۷۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
باید انقلاب را در برابر کینه توزی دشمنان حفظ کنیم / انقلاب اسلامی بزرگترین امانت الهی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن  تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا صبح امروز در جمع پایوران رامسر، با اشاره به حدیثی از امام رضا (علیه السلام) گفت: امام رضا (علیه السلام) به حضرت عبدالعظیم فرمودند:به دوستانم بگویید که شیطان بر آن‌ها مسلط نشود». چرا که شیطان قسم خورد که انسان را گمراه می‌کند و باید مراقب باشیم تا شیطان آدم را گمراه نکند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه در قرآن آمده است که شیطان از چهار جهت به انسان حمله می‌کند، افزود:دو راه برای انسان وجود دارد که از دست شیطان فرار کند، یکی در سجده و دیگری راه به آسمان است؛ لذا راه فرار از دست شیطان، به سمت خدا و تواضع در برابر حق تعالی است.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه بیان کرد: اگر شیطان وارد خانه قلب شد، شیطان بر انسان مسلط خواهد شد.
 
باید انقلاب را در برابر کینه توزی دشمنان حفظ کنیم / انقلاب اسلامی بزرگترین امانت الهی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا صادق و راستگو بودن را از توصیه‌های امام رضا (علیه السلام) برشمرد و اضافه کرد:  چرا نباید توانمان را درست بکار ببریم که بخواهیم دروغ بگوییم، دروغ کلید اشتباهات است و نباید برای اشتباهات هم توجیه آورد.
 
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه امانت داری یکی از دیگر از وصایای دیگر امام رضا (علیه السلام) به دوستداران و محبان اهل بیت (علیه السلام) است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین امانت است و ما به عنوان پاسداران انقلاب باید  امانتدار آن باشیم .
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلابه ترور سردار حاج قاسم و فخری زاده هم اشاره کرد و گفت: وظیفه ما پاسداری از انقلاب است و باید در مقابل کینه توزی و دشمنی دشمنان از انقلاب محافظت کنیم.
 
حجت الاسلام تسخیری  به دیگر وصایای امام رضا( علیه السلام) هم اشاره و خاطرنشان کرد: سکوت یکی از دیگر از توصیه های امام رضا(علیه السلام) است . لذا بایددر باره چیزی که انسان نمیداند، سکوت کند اما برخی ها متاسفانه درباره هرچیزی اظهار نظر می کنند و اهل قضاوت هستند.با توجه به حدیثی از امیرالمومنین( علیه السلام) سکوت راه نجات است .
 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه امام رضا( علیه السلام) فرمودند خودتان را سرگرم تخریب همدیگر نکنید، افزود: کسانی که باعث تخریب و هتک حرمت آبروی دیگران می شوند ، طبق فرموده امام رضا(علیه السلام) هم در دنیا دچار عذاب سخت شده و هم در آخرت جز خاسرین می شوند.
 
حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه با توجه به حدیث امام رضا(علیه السلام) که دوگروه را خدا نمی بخشد آن دسته از کسانی که شرک ورزیدند و کسانی که دوستان خدا  و اهل بیت(علیه السلام) را اذیت کنند یا قصد بدی داشته باشند، گفت: اگر کسی دوستدار اهل بیت (علیهم السلام) را تخریب کرد، و از کاری که کرد توبه نکرد، باعث میشود که روح ایمان از قلبش بیرون برود،و دوم آنکه از دیگر دوستداران اهل بیت( علیهم السلام) نیست و از ولایت  امام هم بی نصیب خواهد ماند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها