مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان در گفت وگو با«بسیج» خبر داد

دعوت از استاندار زنجان برای حضور در نشست «روز دانشجو»

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان گفت:بسیج دانشجویی استان زنجان در نظر دارد به‌مناسبت روز دانشجو نشست پرسش و پاسخ را با حضور استاندار و البته رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند.
کد خبر: ۹۳۰۰۹۶۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

ابوالفضل صابری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اشاره به برنامه های روز دانشجو اظهار گفت:به مناسبت این روز،برنامه ای با حضور دکتر حقیقی استاندار زنجان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ونفرات محدود از بسیج وسایر تشکل های دانشجویی ترتیب داده شده است.

 

وی همچنین از دعوت از مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری توسط شورای هماهنگی خواهران بسیج دانشجویی خبر داد و گفت:این برنامه نیز با حضور نفرات اصلی معاونت های خواهران برگزار وبصورت زنده نیز پخش می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان به گفتگوی دکتر وحید جلیلی؛فعال فرهنگی و مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در روز یکشنبه 16آذر ماه اشاره وتصریح کرد:همچنین برنامه های روز دانشجو در طول یک هفته وبا 3محوریت بودجه، شهادت شهید فخری‌زاده و جنبش دانشجویی برگزار می‌شود.

 

صابری افزود:تلاش می کنیم تا در طول هفته هر یک از دانشگاه ها گفت وگویی با یکی از چهره های سیاسی خصوصا نماینده های مجلس انجام دهد.

 

وی خاطرنشان کرد:همچنین طی هماهنگی صورت گرفته با مسئولین دانشگاه ها قرار است بسیج دانشجویی استان زنجان  گفت وگوی زنده ای  با محوریت مسائل و مشکلات دانشگاه مربوطه با حضور روسای دانشگاه‌ها و معاونت‌های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی به صورت جداگانه برگزار نماید.

 

صابری بیان کرد:هماهنگی انجام چند جلسه لیگ مناظراتی ویژه روز دانشجو توسط پردیس الزهرا(س) دانشگاه فرهنگیان خواهران، برگزاری مناظره‌ای بین فعالین بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی و همچنین برنامه‌های طنز اینستاگرامی نیز بخش دیگری از برنامه‌ها به مناسبت بین روز است.

 

این مسئول افزود: اغلب برنامه‌های طنز به صورت کلیپ و استندآپ در فضای مجازی با عنوان «کروناگاه» بوده و قرار است راجع به مسائل و مشکلاتی که طی یک سال اخیر در فضای دانشگاه‌ها به وجود آمده به زبان طنز مطرح شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی اظهار داشت: کلیپ‌هایی هم توسط بسیج دانشجویی برخی دانشگاه‌ها مثل فرهنگیان و پیام نور راجع به مسائل و مشکلات دانشگاه و جنبش دانشجویی آماده شده که قرار است پیرامون آن هم صحبت شود.

 

وی در پایان یادآور شد: برگزاری مناظره‌های مختلف در دانشگاه‌های پیام نور، زنجان و آزاد اسلامی با محوریت‌های مختلف و برگزاری مسابقات عکاسی و کتابخوانی نیز بخش دیگری از مهمترین برنامه‌ها بوده و این هفته، هفته شلوغی برای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات