مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما به اهداف و منافع دشمن در عرصه‌های مختلف ضربه می‌زنیم که بسیاری از آنها قابل گفتن نیست و در مقابل آنها هم ضربه می‌زنند.
کد خبر: ۹۳۰۰۹۸۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با  مهر با اشاره به مسائل مطرح شده بعد از شهادت شهید فخری‌زاده، اظهار داشت: همه جریان‌های سیاسی کشور در مسائل استراتژیک و راهبردی نظام می‌بایست خط را از مقام معظم رهبری بگیرند اما متاسفانه اینگونه نیست و آن تبعیت از رهبری به صورت شایسته و کامل وجود ندارد البته ادعای تبعیت و پیروی وجود دارد اما در عمل برخلاف آن عمل می‌شود.

وی ادامه داد: در شهادت شهید فخری‌زاده دشمن ناجوانمردانه و بزدلانه یک دانشمند هسته‌ای و دفاعی را از ما گرفت و توانست موفقیتی کسب کند، این یعنی جنگ است، ما در جنگ به سر می‌بریم و حتی همین الان نیز با صهیونیست‌ها و آمریکا در جنگ نرم، نیمه سخت و سخت هستیم و حتی جنگ‌های ترکیبی و سایبری هم وجود دارد و نمی‌شود منکر این چالش و درگیری مستمر و در ابعاد مختلف بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: جنگ، زد و خورد دارد یعنی ما به اهداف و منافع آنها در عرصه‌های مختلف ضربه می‌زنیم که بسیاری از آنها قابل گفتن نیست و در مقابل نیز آنها هم ضربه می‌زنند. مثل ۸ سال دفاع مقدس که ما عملیاتی مانند کربلای چهار، کربلای پنج و والفجر هشت یا داستان مهران را داریم جنگ دوطرفه است. پیامبر اکرم (ص) نیز اگر جنگ احد دارد جنگ‌هایی مانند جنگ بدر و احزاب و فتح مکه را هم دارد.

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه با اشاره به جریان رسانه‌ای که بعد از شهادت شهید محسن فخری‌زاده برای ضعیف جلوه دادن سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور دنبال شد گفت: ما در یک جنگ تمام عیار هستیم و در جنگی در این سطح زد و خورد وجود دارد اما متاسفانه برخی این مسائل بدیهی را درک نمی‌کنند و تا هر توفیق ظاهری و سطحی به هر دلیلی برای دشمن پیدا می‌شود شروع به تضعیف نهادهای انقلابی، امنیتی و اطلاعاتی و عقده گشایی می‌کنند، این خط مشخص است که خط دشمن و صهیونیست است که نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور را زیر سوال می‌برند و دشمن را بسیار مقتدر جلوه می‌دهند، آنها می‌خواهند نهادهای امنیتی کشور را تضعیف کنند.

وی ادامه داد: خط دیگری که بعد از شهید محسن فخری زاده در برخی رسانه‌ها دنبال شد درباره سوابق و مواضع این شهید عزیز بود که آیا برجامی هست یا نیست، یک عده می‌گویند موافق برجام بوده و عده‌ای دیگر او را مخالف برجام می‌نامند این خط نیز خط غلطی است. این شهید در این نظام و در سایه ولایت زندگی می‌کرده او تابع محض ولایت فقیه بود در این نظام اگر برجام و هر اتفاقی مطابق و یا مخالف میل ما تحت امر مقام معظم رهبری بوده اگر خواست ایشان به صورت کامل در برجام تامین نشد اما این اتفاق و شهادت این دانشمند نباید بهانه‌ای برای این شود که بخواهیم کشور را دچار دو قطبی برجام و ضد برجام کنیم. برجام محصول نظام بود اگرچه به شرایط و خواست مقام معظم رهبری عمل نشد که آن بحث دیگری است اما کلیت برجام تصمیم نظام بود و دو قطبی کردن جامعه به این بهانه نیز مخالف اندیشه و خواست مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود به پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت شهید فخری زاده اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در پیام خودشان دو توصیه یا مطالبه داشتند، توصیه اول پیگیری عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده است و توصیه دوم ایشان ادامه دادن راه شهید فخری‌زاده در عرصه‌های علمی، هسته‌ای و دفاعی بود. اگر ما بدون احساسات، هیجان، غفلت به صحنه نگاه کنیم باید بفهمیم در میدان جنگ نگاه ما باید به علمدار و پرچم دار و فرمانده‌مان باشد و ببینیم با انگشتان خود کجا را نشان می‌دهد و چه چیزی را هدف قرار داده است، همه انرژی و وجود ما باید متوجه نقطه و هدفی باشد که رهبر معظم انقلاب نشان ما می‌دهد.

ارسال نظرات