فرمانده سپاه میانه:

خدمت رسانی به مردم وظیفه و افتخار سپاه است

فرمانده سپاه میانه خدمت رسانی شایسته به مردم را وظیفه و افتخاری برای سپاه و نیروهای آن دانست و گفت: سپاه به قول خود عمل کرده و تا رفع کامل مشکلات مردم در کنار آنان خواهد ماند.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۲۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 5000 بسته معیشتی در روستاها و مناطق شهری شهر ترکمانچای میانه توزیع شده است، اضافه کرد: علاوه بر این بسته ها بیش از دوهزار ماسک،  پنج هزار بطری محلول ضدعفونی، 200 بسته کیف و  لوازم التحریر، ده ها سرویس جهیزیه و ده ها دست لباس ورزشی از ابتدای کرونا تاکنون در این مناطق توزیع شده است و توزیع ده ها بسته گوشت، صدها پرس غذا، غربالگری و گندزدایی از دیگر کارهایی است که توسط بسیجیان در این منطقه اجرا شده است.

   وی یادآور شد: با توجه به اینکه سال گذشته، زلزله بخش هایی از روستاهای این شهر را ویران کرده بود، 8 خانه مددجو در این مناطق توسط سپاه ساخته شده و توزیع گوشی هوشمند در بین دانش آموزان بی بضاعت و توزیع چندباره بسته های معیشتی در بین زلزله زدگان از دیگر برنامه های سپاه و بسیج در شهر ترکمانچای بوده است.

   محمدی با اعلام اینکه امروز بیش از 500 بسته معیشتی دیگر نیز در بین نیازمندان این منطقه توزیع خواهد شد، افزود: به همت بسیج سازندگی سپاه عاشورا نیز 400 دستگاه بخاری و اجاق گاز تهیه شده که به همراه این بسته ها در مناطق زلزله زده توزیع خواهد شد.

   وی ارزش کلی 500 بسته معیشتی و 400 دستگاه اجاق گاز و بخاری را 550 میلیون تومان اعلام کرد.

   به همت سپاه میانه و با حضور معاون هماهنگ کننده و مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا و جمعی از مسئولان شهرستان میانه، 400 دستگاه اجاق گاز و بخاری و 500 بسته معیشتی در مناطق زلزله زده شهر ترکمانچای میانه توزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار