خبرهای داغ:

آمادگی منطقه شاهرود برای سوخت رسانی در فصل سرما و شرایط اضطرار

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه شاهرود از آمادگی کامل و مطلوب منطقه به جهت سوخت رسانی در ما‌های سرد سال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۷۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
آمادگی منطقه شاهرود برای سوخت رسانی در فصل سرما و شرایط اضطراربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اکبر عربعامری با اشاره به ذخیره سازی مطلوب سوخت برای ایام سرد سال اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های لازم و مطلوب برای سوخت رسانی در زمستان پیش رو از آمادگی کامل برخورداریم.
وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و جوی منطقه و با اهتمام به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و آمادگی قبلی، نظارت بر نحوه انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی و همچنین تأمین، ذخیره‌سازی و توزیع سوخت فروشندگی‌ها به ویژه در مناطق سرد و صعب العبور استان به طور مطلوب در حال اجراست.
عربعامری با بیان اینکه سوخت رسانی باید با کنترل دقیق صورت پذیرد، تصریح کرد: حضور موثرعوامل اجرایی شرکت خصوصا روسای نواحی و پرسنل منطقه در ارائه خدمات مطلوبتر به هم استانی‌های عزیز در مناطق صعب العبور با بازدید‌ها و نظارت کافی بر عملکرد توزیع کنندگان سوخت در فصل سرما ضروری است و هم اکنون هم استانی‌های عزیز در نقاط روستایی و سخت گذر سوخت مورد نیاز خود را دریافت کرده اند و ذخیره سازی مناسبی نیز انجام شده است.
وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به ویژه کارکنان عملیاتی انبار‌های نفت منطقه، گفت: شرکت ملی پخش تلاش می‌کند تا با انجام خدمات مناسب و به‌موقع به مردم، تامین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند و همه تمهیدات لازم برای تأمین، توزیع و ارسال سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها