خبرهای داغ:

اجرای طرح شهید سردار سلیمانی در خوی

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی از آماده‌باش تیم‌های حمایتی بسیج در محلات شهرستان برای اجرای طرح شهید سردار سلیمانی «هر خانه یک پایگاه سلامت» خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۱۱۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار موسی جعفرزاده امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان با اشاره به تجربه بسیج در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برای اجرای این طرح سپاه و بسیج با دانشکده علوم پزشکی همکاری خواهند کرد و امید است با مشارکت تمامی مردم زنجیره انتشار این میهمان ناخوانده قطع شود.

وی گفت: در این طرح 3 تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی فعال هستند و با مستقر شدن در پایگاه ها حرکت خداپسندانه جهادی را انجام می دهند.

این مسئول هدف از اجرای این طرح را تشدید نظارت و کنترل در محلات عنوان و خاطرنشان کرد: اعضای هر گروه به صورت محله محور فعالیت خواهند کرد و در سطح شهر 20 پایگاه و در سطح روستاها 88 پایگاه سلامت، با شعار هر پایگاه یک پایگاه سلامت ایجاد می شود.

این مسئول شناسایی افراد مشکوک و ناقلین به کرونا،کنترل، مراقبت و قرنطینه خانگی و حمایت از خانواده‌های کرونایی را از جمله مهم‌ترین وظایف گروه‌های محله محور اعلام کرد و گفت: حمایت و مراقبت از افراد دارای بیماری زمینه ای و افراد پرخطر از دیگر عرصه های فعالیت در این طرح است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار