خبرهای داغ:

پایان طرح غربالگری حافظان سلامت در کربکند برخوار

در این طرح که به مدت سه روز در دونوبت شیفت صبح و بعد ازظهر انجام گردید درب تمامی منازل کربکند برخوار مراجعه شد و اطلاعات بیماری و غربالگری کرونا مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۰۱۱۹۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، در این طرح که به مدت سه روز در دونوبت شیفت صبح و بعد ازظهر انجام گردید درب تمامی منازل کربکند مراجعه شد و اطلاعات بیماری و غربالگری کرونا مورد بررسی قرار گرفت.
فرمانده پایگاه شهید رجایی کربکند برخوار گفت: در این طرح بیماران مشکوک یا دارای کرونا سریعا برای پیگیری به مرکز بهداشت کربکند ارجاع داده شدند.

آقاجانی تصریح کرد: همچنین در این طرح خانوارهای کم بضاعت شناسایی شده تا در اینده سبدهای معیشتی به آنها داده شود و 500 عدد ماسک پارچه ای سه لایه رایگان بین خانورهای نیازمند توزیع گردید.

وی افزود: در این طرح 10 مامور اموزش دیده شده از بانوان و اقایان در مدت سه روز به درب تمامی منازل کربکند مراجعه کردند که در منطقه سریعترین و با کیفیت ترین طرح غربالگری را انجام دادند.

فرمانده پایگاه شهید رجایی کربکند برخوار گفت: در اینجا جا دارد تا از همکاری تمامی مردم شریف کربکند در این طرح تشکر کنیم که با افتخار کمترین میزان ابتلا به کرونا در منطقه را به خود اختصاص دادند. این طرح توسط بسیجیان پایگاه زهرا اطهر و پایگاه شهیدرجایی کربکند قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی وباهمکاری مرکز بهداشت ابن سیناکربکند و رسانه مردمی چشم کربکند برای پوشش خبری انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار