خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان:

دانشجویان ایران اسلامی در 16آذر لرزه بر اندام استکبار انداختند

دانشجویان انقلابی و غیور ایران زمین فریاد عزت و استقلال دانشجویان شهید دانشگاه تهران را به خوبی به یاد دارند و در حافظه تاریخی خود یاد و نام شهیدان بزرگ نیا، قندچی و شریعت رضوی را تا ابد زنده نگه خواهند داشت
کد خبر: ۹۳۰۱۲۲۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای به مناسب روز دانشجو این روز را گرامی داشت که متن بیانیه به این قرار است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بنده دلم می‌خواهد این جوانان ما، شما دانشجویان؛ چه دختر، چه پسر و حتّی دانش‌آموزان مدارس، روی  ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا فکر کنید و تحلیل بدهید.

امام خامنه ای (مدظله العالی)    12/08/1372

شانزدهم آذر روزی است که جوانان آگاه و هوشیار این سرزمین با حضور خود در میدان تقوا در مقابل ظلم و تاریکی ایستادند.

شانزدهم آذر ماه روزی است که دانشجویان ایران اسلامی در خون خود غلطیدند و با این بذل جان، لرزه بر اندام استبداد و استکبار انداختند. در واقع همین بذل جان ها بود که سلاح بصیرت و تقوا را بر دوش جوانان دانشجو قرار داد، تا در این مسیر پر تلاطم بایستند و دست از تلاش و مقاومت و جهاد بر ندارند.

بصیرت و تقوای دانشجویان انقلابی آن عنصری است که باعث شده تا این قشر توانمند، با بینشی دقیق، در مقابل هر سختی بایستد و دست از تلاش و مقاوت و جهاد بر ندارد. اما آنچه که حائز اهمیت است استفاده از ظرفیت و توان دانشجو در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و فتح قله های عزت است. چراکه دانشجو آیینه تمام نمای بیداری، روشنگری، رشد و تعالی است. و آنچه به وضوح قابل درک است این است که دانشجوی انقلابی در مقابل هیچ سدی متوقف نشده و با تمام توان خود مسیر روشن انقلاب و اسلام ناب محمدی را خواهد پیمود.

وظیفه کنونی قشر دانشجو، استفاده از ظرفیت های نهفته است تا با به کار انداختن استعداد های خود، امر ولی خویش را اجرا کرده و به مولفه های قدرت دست پیدا کند و سپس در مقابل هر استبدادی مقاومت کرده و پیروزی و ظفر خود را به  منصه ظهور برساند و مسیر موفقیت را طی کند؛ و دقیقا در همین مرحله است که آرمان های به ظاهر دست نیافتنی محقق می شوند.

شانزدهم آذرماه برای ملت شریف ایران اسلامی به نماد عزت، مقاومت و استکبارستیزی تبدیل شده است چراکه جوانان ایرانی در مقابل زیاده خواهی دشمنان این مرز و بوم ایستادند و اختناق و خفگی پس از کودتای 28 مرداد را در هم شکستند. و اینبار هم جوانان مومن انقلابی این سرزمین در مقابل کارشکنی های داخلی و خارجی خواهند ایستاد و تمام توان خود را در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار خواهد گرفت تا همچون دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده با خون خود، درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کنند.

دانشجویان انقلابی و غیور ایران زمین فریاد عزت و استقلال دانشجویان شهید دانشگاه تهران را به خوبی به یاد دارند و در حافظه تاریخی خود یاد و نام شهیدان  بزرگ نیا،  قندچی و  شریعت رضوی را تا ابد زنده نگه خواهند داشت و خطاب به دولتمردان اعلام میدارند راه حل برون رفت از مشکلات امروز نگاه به داخل و نه بازگشت به برجام نافرجام است و مذاکره با قاتلان شهدای راه علم و عزت ایران بویژه دانشمند شهید فخری زاده و حاج قاسم سلیمانی جز خسارت بیشتر ثمری ندارد.

ما دانشجویان بسیجی، ضمن گرامیداشت روز 16 آذر، یکبار دیگر تاریخ پرافتخار مبارزات ضد استکباری ملت بزرگ ایران را به یاد می آوریم و عهدی را که شهدای دانشجو با امام عظیم شأن انقلاب بسته بودند را اینبار با امام خامنه ای (مدظله العالی) تازه میکنیم و بازهم فریاد مبارزه  با کفر و شرک را سر می دهیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار