در استان چهارمحال و بختیاری:

اهدای خون توسط کارکنان و بسیجیان ناحیه عشایری

کارکنان و بسیجیان و سربازان وظیفه ناحیه عشایری استان با حضور در مرکز انتقال خون استان بخشی از خون خود را به نیازمندان اهداء و در پویش اهدای خون شرکت کردند.
کد خبر: ۹۳۰۱۳۲۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، کارکنان و بسیجیان و سربازان وظیفه ناحیه عشایری استان با حضور در مرکز انتقال خون استان بخشی از خون خود را به نیازمندان اهداء و در پویش اهدای خون شرکت کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در این خصوص گفت: در راستای ادامه خدمت مومنانه با شعار محوری ده هزار شهید جامعه عشایری کشور، ده هزار خدمت و با گرامیداشت مقام شامخ شهدا خصوصا شهید شاخص جامعه عشایری کشور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده قشقایی، پرسنل ناحیه عشایری و بسیجیان عزیز پایگاه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، کارکنان اداره آموزش و پرورش عشایری و سربازان وظیفه در یک حرکت خودجوش، انقلابی، جهادی و داوطلبانه با حضور در سازمان انتقال خون استان، با اهدای خون به کمک نیازمندان خون و فرآورده های خونی از جمله بیماران هموفیلی، سرطانی، آسیب دیدگان ناشی از ویروس منحوس کرونا شتافتند.

سرهنگ ایزدی با اشاره به حدیث پیامبر اسلام(ص) که اگر مسلمانی شب را به صبح برساند و به فکر برادر مسلمان خود نباشد مسلمان نیست تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از صفات برگزیده انسانی ایثار و به فکر همنوع بودن می باشد بسیجیان عشایر بار دیگر جلوه ای از از خود گذشتگی، کمک و خدمت مومنانه را ترسیم کردند.

وی حضور خودجوش بسیجیان و سربازان وظیفه در امر خداپسندانه اهدای خون را نشانه از خود گذشتگی و در خط مقدم ایثار و گذشت بودن بسیج و بسیجیان دانست.

گفتنی است از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا این دومین مرحله شرکت کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در امر خیرخواهانه اهدای خون می باشد.

ارسال نظرات