فرمانده سپاه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ

امروز مجموعه بهداشت و درمان در خط مقدم جبهه سلامت و میدان مبارزه با کرونا است

جلسه طرح شهید سپهبد سلیمانی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ
کد خبر: ۹۳۰۱۳۳۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، جناب سرهنگ عزیز موسایی از برگزاری جلسه و تفاهم نامه طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان مدیریت و کنترل اپیدمی کووید -19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه " هر خانه یک پایگاه سلامت" با حضور کارکنان این ناحیه و همچنین ریاست و کارکنان شبکه بهداشت شهرستان کوهرنگ در سالن جلسات سپاه ناحیه کوهرنگ خبر داد .

 

فرمانده سپاه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ ادامه داد: امروز مجموعه بهداشت و درمان در خط مقدم جبهه سلامت و میدان مبارزه با کرونا است و سپاه و بسیج هم در خدمت این مجموعه است و انتظار این است همه با این مجموعه همکاری لازم را داشته باشند.

 جناب سرهنگ موسایی در بحث روش اجرای طرح گفت : در این نشست ضمن تشریح و توجیه طرح شهید سلیمانی توافقات و تفاهماتی بین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ و مرکز بهداشت صورت گرفت و قرار شد بسیجیان با تمام ظرفیت همکاری لازم را با مراکز بهداشتی و درمانی برای مدیریت و کنترل اپیدمی کوئید 19 به شیوه محله و خانواده محور داشته باشند

و همچنین بلوک بندی شهر و روستاه ها بر اساس محله ناحیه و منطقه و همچنین تعیین مسئول جهت ارتباط با بسیج و هلال احمر و یا شبکه بهداشت انجام شد .

وی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای همه عزیزان و بسیجیان شرکت کننده در این طرح گفت : تدوین بسته های خدمات در سطح خانوار ها ، پایگاه ها ، مرکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان ( به تفکیک بیماران بی بضاعتد و خفیف ، و شدید . ) از دیگر برنامه ها و مصوبات این طرح میباشد

ارسال نظرات