خبرهای داغ:
به همت دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد:

تقدیر از داوطلبین سلامت با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری

مراسم تقدیر از داوطلبین سلامت با حضورمدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۱۵۲۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به مناسبت روز جهانی داوطلب با حضور در مراسم تجلیل از رابطین بهداشت که به همت دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سالن جلسات معاونت بهداشت برگزار شد با بیان اینکه روزجهانی داوطلب فرصتی جهت تقدیر ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبان نظام سلامت است گفت : داوطلبان سلامت، افرادی هستند که بدون هیچ گونه چشمداشتی فقط به خاطر نوعدوستی ، انسانیت در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه تلاش می کنند .

مریم بیدخام داوطلبان بهداشت را به عنوان سفیران سلامت از جنس خود مردم‌ معرفی و تصریح کرد : رابطین بهداشت ضمن برقراری ارتباط موثر با مردم در راستای ارتقای سواد سلامت تلاش می کنند .


وی افزود : داوطلبان سلامت همچون حلقه محکمی ارتباط مسئولین بهداشتی را با احاد جامعه برقرار می کنند و با شرکت در کلاسهای مراکز بهداشتی آموخته های خود را به شهروندان منتقل می نمایند .


وی با اشاره به اقدامات ارزنده داوطلبین داوطلبان اجتماعی در ایام شیوع کرونا در راستای مقابله و پیشگیری این بیماری خاطر نشان کرد : کنترل این بیماری مرهون خدمات مدافعان جان بر کف سلامت و خدمات داوطلبانه گروههای مردمی و به ویژه رابطین بهداشت است که بی نام ، در جهت ترویج فرهنگ بهداشت و سلامت تلاش می کنند.


وی با تبریک «روز جهانی کار داوطلبانه » به تمام فعالان اجتماعی و تشکل های مردم نهاد که در جذب، مشارکت بخشی و بسیج نیروهای داوطلب جامعه برای کمک و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و کاهش آلام اجتماعی تلاش می کنند اظهار امیدواری کرد ؛ که با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مشارکت، مسئولیت پذیری اجتماعی و با توسعه همکاری نهادهای اجتماعی ‌در کنار دولت، شاهد گسترش نشاط اجتماعی و امید در جامعه باشیم.


در پایان این مراسم با اهداء هدیه و لوح سپاس به تعدادی از داوطلبان منتخب، به صورت حضوری تقدیر به عمل آمد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها