دوره تربیت و تعالی سربازان در سپاه درگز برگزار شد

حجت الاسلام تقی پورگفت: در راستای تقویت و ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی سربازان دوره تربیت تعالی سربازان در سپاه درگز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۱۶۰۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
حجت الاسلام علی تقی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه معنویت و سلامت نمایندگی، ولی فقیه در سپاه، اولین دوره تربیت تعالی سال ۹۹ سربازان در ناحیه مقاومت بسیج درگز برگزار می‌شود.

تقی پور افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرماندهی ناحیه نسبت به برگزاری هرچه بهتر این دوره و دعوت از مربیان برجسته در محیطی مناسب نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مصوب گردید این کلاس‌ها با دو روش حضوری با فراگیر محدود و در کلاس‌های متعدد برای سربازان ناحیه و روش مجازی و غیر حضوری ویژه سربازان حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار شود.

وی برگزاری این دوره را زمینه‌ای برای تقویت و ارتقاء معرفت دینی، بصیرت انقلابی و تقویت دانش عقیدتی سیاسی سربازان خواند و گفت: هدایت، بصیرت معنوی و تقویت انگیزه جوانان در بهره گیری صحیح از دوران جوانی و هشدار و پیش گیری از انحرافات دوران جوانی، اهمیت و ضرورت نماز و بندگی خداوند، آموزش احکام ضروری مورد نیاز و آشنایی با مسائل سیاسی روز و جامعه از جمله اهداف برگزاری این دوره‌ها می‌باشد.

حجت الاسلام تقی پور در پایان گفت: دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه درگز با دعوت از مربیان و اساتید عالِم، عامل، تاثیرگذار و ولایت مدار، دوره تربیت تعالی را با سرفصل‌های راه رسم جوانی، پرواز عاشقانه، ره توشه سربازان، بصیرت سیاسی و تربیتی در طول یک هفته در سال برگزار می‌کند و الباقی آموزش‌های عقیدتی سیاسی سربازان در غالب طرح محراب تا معراج در طول سال برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار