به مناسبت 16 آذر روز دانشجو؛

فرمانده سپاه بردسکن با رئیس دانشگاه آزاد بردسکن دیدار کرد

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع)، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه و مسئول حفاظت ناحیه بردسکن با رئیس دانشگاه آزاد این شهرستان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۰۱۶۱۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ علیرضا جنیدی، فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در این دیدار اظهارداشت: دانشجو نماد بصیرت و مبارزه با استکبار است.
 
وی افزود: دانشجوی امروز باید تکلیف خود را بداند، زیرا دانشجویان دیروز با آگاهی از تکالیف خود کار‌های بزرگی از جمله تسخیر لانه جاسوسی را انجام دادند.
 
جنیدی گفت:دشمن در حال سرمایه گذاری بر روی جوانان پاک ما در دانشگاه‌ها است تا بتواند علیه ملت و انقلاب از آن‌ها بهره ببرد، که این نشان دهنده خوی استکباری آن‌ها است.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن بیان داشت: در زمان کنونی دانشجویان براساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری باید مراقب نفوذ دشمن در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی باشند.
 
همچنین میثم واحدیان رئیس دانشگاه آزاد بردسکن نیز در این دیدار اظهارداشت: آرمان و ارزش در دوران جوانی در وجود فرد شکل می‌گیرد و لذا آرمان‌گرایی از مشخصه‌های جوان است که بی تردید اگر جوانان براساس ارزش و آرمان، همت را به کار گیرند، با شناخت استعداد هایشان می‌توانند آینده خود را بسازند.
 
وی افزود: دانشجویان و قشر جوان همواره به عنوان نماد سرزندگی و تحرک جامعه شناخته می‌‏شوند که نقش مهمی در توسعه پایدار دارند و موجب تضمین آینده کشور می‌‏شوند و از دانشجویان انتظار می‏‌رود با بهره‏‌گیری از مبانی اصیل اسلامی، اخلاقی و فرهنگ ایرانی در جهت تحقق اهداف، برنامه‌ها و رفع نیاز‌های جامعه تلاش و مجاهدت کنند.
 
اضافه میشود؛ حاضرین در ابتدا مزار دو شهید گمنام مدفون شده در دانشگاه آزاد بردسکن را غبارروبی و عطر افشانی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها