خبرهای داغ:

تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد

مرتضی کریمی فرمانده ناحیه دانشجویی گفت این هفته را هفته مکتب انقلاب اسلامی گذاشته اند چرا که دانشجو موذن انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۰۱۶۴۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری؛ مراسم تکریم مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و معارفه مسئول جدید این حوزه در محل سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

دکتر ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت بسیج دانشجویی در دانشگاه ها و فعالیت های نتیجه بخش این نهاد از تلاش و دغدغه مندی برادر بسیجی مصطفی کیانی فرمانده سابق بسیج دانشجویی این دانشگاه تقدیر و برای سربلندی مسئول جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه مرتضی کریمی فرمانده بسیج دانشجویی ضمن خداقوت به مسئولین و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و تقدیر از همیاری و همکاری این مجموعه با بسیج دانشجویی از تلاش های آقای کیانی تشکر کرد و گفت: رویکرد اصلی بسیج دانشجویی در چندسال اخیر بحث مساله محوری بوده که فعالیت گسترده در این خصوص صورت گرفته است.

کریمی در ادامه و در زمینه مطالبه گری افزود: دانشجو می بایست امروز دغدغه مند باشد و از چهره دانشجو رکود و ناامیدی رخت بربندد و پویایی و نشاط و حرکت روبه جلو برای دانشجو رقم بخورد.

در ادامه برنامه حجه الاسلام قاسم پور دانشجویان را همراه و همیار انقلاب و امام خواند گفت: امام (ره) نقش ارزنده بسیج را با بنا نها به نمایش گذاشتند و در ادامه مقام معظم رهبری(مدظله) به تبیین، تشریح و حمایت از این قشر پرداختند و لذا بسیج دانشجویی از مسلمات دانشگاه تراز نظام اسلامی است.

قاسم پور در ادامه افزود: موضوع بسیج موضوع عظیم و گسترده ای است که قابل تامل است و از جمله انتظارات رهبری از این قشر عدالت خواهی، عدالت طلبی و از همه مهمتر اخلاص به عنوان شاخصه اصلی بسیج است که بسیج باید خود را متعلق به نظام و مردم بداند و تمام تلاش خود را برای اعتلای نظام کند که بسیج دانشجویی به خاطر موقعیت حساس و تاثیرگزار دانشجو و دانشگاه در این مسیر می بایست با حساسیت بیشتر و نگاه به آینده تلاش نماید و میبینیم که در عرصه سازندگی در سطح کشور فعالیتی به اندازه بسیج نمی بینیم اما در زمینه سیاسی انتظار است که نبض سیاسی دانشگاه را به دست گیرد .

در ادامه مسئولین سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه به نقطه نظرات خود و برنامه های اجرایی و پیشنهادی خود جهت اجرا پرداختند.

در انتها از مسئول سابق بسیج دانشجویی برادر مصطفی کیانی تقدیر و برادر بسیجی سجاد محمدی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد معارفه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها