فرمانده سپاه هشترود:

روز دانشجو فرصتی برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان است

فرمانده سپاه هشترود با بیان اینکه روز دانشجو روز تلاقی تقوا و علم است، گفت:‌ این روز فرصتی مناسب برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان است.
کد خبر: ۹۳۰۱۶۴۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزری بسیج از آذربایجان شرقی، مالک ناجی روز دوشنبه در جمع دانشجویان بسیجی هشترودبا بیان اینکه دانشجویان انقلابی همواره در حرکت ها و جریان های انقلابی پیشرو بودند افزود: دانشجویان سینه خود را در مقابل شرارت های استعمار و استبداد سپر کرده و از آرمان های انقلاب دفاع کردند.

وی ادامه داد: دانشجویان با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با الهام از سیره پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار سلام الله علیهم خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم، خط مشی و سرلوحه خود قرار دادند.
ناجی اضافه کرد: اندیشه دانشجو هنگامی که با نور ایمان آغشته می شود سد محکمی در برابر توطئه دشمنان و استکبار جهانی ایجاد می کند و امید است دانشجویان با ارتقاءی آگاهی و دانش، فردای کشور را بیش از پیش درخشان تر سازند.
وی گفت: روز دانشجو در حقیقت روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی دارند و سپردن امور کشور به آنها نوید بخش آینده ای بهتر برای میهن اسلامی است.

۱۶ آذر در تقویم رسمی کشور به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار