خبرهای داغ:

دیدار رئیس اداره بهزیستی شاهرود با فرماندهی انتظامی و رئیس پلیس راهور این شهرستان

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود به منظور قدردانی از مساعی پلیس شهرستان در همراهی بهزیستی فرمانده انتظامی و رئیس پلیس راهور شاهرود دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۰۱۷۷۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مسعود جهانسیر در دیدار با سرهنگ کریمی فرمانده انتظامی و سرهنگ فرزانه رئیس پلیس راهور شهرستان شاهرود اظهار داشت: تعامل بهزیستی و نیروی انتظامی در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و در جهت تامین امنیت و آسایش جامعه ضروری است.
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود بیان کرد: بهزیستی در ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، خودکشی، کودک آزاری، فرار از منزل و بسیاری دیگر از آسیب‌های اجتماعی نیازمند تعامل مناسب با نیروی انتظامی و دادگستری است و الحمدالله این همکاری و همدلی در شهرستان شاهرود با اداره بهزیستی شهرستان شاهرود مایه مباهات است.
جهانسیر با اشاره به روز جهانی معلولین و قدردانی از پلیس راهور شهرستان در نصب تابلو و علائم مربوط به افراد تحت پوشش در معابر شهری ادامه داد:حرکت زیبا و شایسته پلیس راهور شهرستان در برآورده ساختن آرزوی "امیر" توانخواه ذهنی که اشتیاق پلیس شدن را داشت، جای بسی تقدیر و سپاسگزاری است.
امیرنوجوان دوست داشتنی شاهرودی که مبتلا به سندروم دان است و آرزوی پلیس شدن داشت، یک روز را بعنوان افسر گشت راهور شهرستان شاهرود مشغول به خدمت شد.
سرهنگ کریمی فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به هم سویی نیروی انتظامی و بهزیستی در حوزه مسائل اجتماعی افزود: این دو ارگان در کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی همگام هستند که پیشگیری از معضلات اجتماعی برعهده پلیس و مدیریت آن برعهده بهزیستی است.
در این دیدار معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود پیام کتبی قدردانی و تشکر آمیز مدیر کل بهزیستی استان سمنان را به آقایان سرهنگ کریمی فرمانده انتظامی و سرهنگ فرزانه رئیس پلیس راهور شهرستان شاهرود اهداء نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار