به همت بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل انجام شد؛

"گشت ایجابی سلامت" پایگاه شهید زنده دل

بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل (ع)، این شب ها در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، پیگیر سلامت مردم محله شان هستند.
کد خبر: ۹۳۰۱۸۰۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، برادران و خواهران بسیجی پایگاه شهید زنده دل از حوزه ۲۴۳خیبر ناحیه حضرت مسلم بن عقیل (ع)، این روزها پیگیر سلامت مردم محله خود هستند.

در این طرح که تحت عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نام گرفته است، بسیجیان دریادل نواحی مقاومت، به منظور اجرای طرح غربالگری و ثبت اطلاعات خانوارها و همچنین شناسایی مبتلایان، خانه به خانه و به صورت آزمایشی به دیدار همسایگان رفته و جویای سلامتی آن ها در مقابل ویروس منحوس کرونا هستند و چنانچه خانواده ای درگیر این ویروس شده باشد به کمک ایشان شتافته و در حل مشکلات بیمار و خانواده آن ها، همراه و همیار مردم هستند. 

در فاز اول طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، بسیجیان ناحیه مسلم بن عقیل (ع) به کوچه های محله هفده شهریور رفته و بروشورهای آموزشی به همراه ۲۰۰ عدد ماسک و دعای هفتم صحیفه سجادیه را تقدیم شهروندان کردند.

در فاز دوم این طرح، بسیجیان با حضور در کوچه های شهید صحبتی؛ شهید بیانلو و شهید کلانتری به ۴۳۷خانوار بروشور راهنمای کرونا و ماسک و دعای هفتم صحیفه سجادیه تقدیم نمودند.

 

ارسال نظرات