مراسم تودیع و معارفه مسوول کانون وابستگان سپاه بیت المقدس کردستان

مراسم تودیع و معارفه مسوول کانون بازنشستگان سپاه بیت المقدس با حضور سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۱۸۷۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم تودیع و معارفه مسؤول کانون بازنشستگان سپاه بیت المقدس صبح امروزبا حضور سردار سیدصادق حسینی صورت گرفت.

در این مراسم فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نقش بی‌بدیل رزمندگان اسلام در تحکیم این انقلاب اظهار کرد: پیشکسوتان امروز همان رزمندگان فداکار هشت سال دفاع مقدس هستند که هم‌اکنون به این مرحله نائل آمده‌اند.

سردار حسینی با اشاره به گوشه‌ای از برنامه‌های کانون‌های بازنشستگان افزود: افتخار سرباز بودن در نظام جمهوری اسلامی برای یک فرد نظامی چه در زمان اشتغال و چه در زمان بازنشستگی فرقی نداشته و همواره یک سرباز برای کشور، یک سرباز تحت امر، ولی امر مسلمین است که افسران جوان باید به این مهم توجه ویژه داشته و همچنین ادامه دهند راه پیشکسوتان در این عرصه باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه بازنشستگان جز اقشاری هستند که در پیشرفت تولید، کار و حضور در اجتماع نقش بسزایی داشتند گفت: تمام کسانی که دیروز برای آبادانی این مرز و بوم زحمت کشیده اند و امروز بازنشسته شده اند، با ارزش‌ترین سرمایه‌های این انقلاب هستند.

در پایان جلسه ضمن تشکر از خدمات سرهنگ فریدون صفرخانی مسوول سابق کانون بازنشستگان سپاه بیت المقدس حکم انتصاب ابراهیم حسینی به عنوان مسؤول جدید کانون بازنشستگان قرائت و به ایشان اهدا شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار