سید محمد غرضی گفت: انتظار این است جوانان کشورمان در مدیریت کشور بلاخص مدیریت اقتصادی سهم بسزایی داشته باشند، در غیر اینصورت خسارات جبران ناپذیری خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۳۰۱۹۷۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
سید محمد غرضی وزیر دولت سازندگی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بودجه بندی از زمان مشروطه نتوانسته با نیاز کشور پیش برود و این در حالی است که از زمان مشروطه بودجه مصوب شده با هزینه و درآمد‌های دولت مطابقت نداشته است و دولت بیش از درآمد هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های دولت به منفعت کشور آسیب می‌زند، افزود: انقلاب اسلامی ایران با بیش از ۴۰ سال قدمت خود نوسانات دلاری زیادی را تجربه کرده است، در شرایط کنونی دلار به بیش از ۲۵ هزار تومان رسیده است. متاسفانه نوسانات قیمتی به قاعده هرم جامعه خسارت اقتصادی فراوانی وارد کرده است از این رو آسیب اقتصادی کارمندان، حقوق بگیران، کارگران و کشاورزان محسوس بوده است و جیب این افراد خالی شده است.

غرضی با تاکید بر نقش موثر جوانان در سازندگی کشور تصریح کرد: پدر مرحوم بنده در سال ۱۲۷۰ یک دلار را به ارزش یک ریال خریداری کرد و این قیمت تصاعدی در سال ۱۲۸۵ به یک و نیم ریال و زمان رضای پهلوی ۳ ریال و در سال ۱۳۲۰ به ۲۰ ریال رسید و تداوم رشد صعودی قیمت در زمان‌های مختلف بوده است، انتظار این است جوانان کشورمان در مدیریت کشور بلاخص مدیریت اقتصادی سهم بسزایی داشته و در غیر اینصورت خسارات جبران ناپذیری خواهیم داشت.

وزیر دولت سازندگی گفت: دولتی که بیش از اینکه بتواند درآمدزایی داشته باشد موجب افزایش هزینه شود تورم را در کشور رقم می‌زند و این دولت تورم زا است و اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه و حقوق بگیران متضرر می‌شوند، این دولت در راستای منفعت اقشار پر درآمد و اغنیا گام برداشته است.
ارسال نظرات