خبرهای داغ:

پیشران اقتصاد فرهنگ است/توجه ویژه مجلس به فرهنگ

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با بیان اینکه پیشران اقتصاد فرهنگ است گفت: مجلس شورای اسلامی به فرهنگ و ستاد فریضتین و شورای فرهنگ عمومی توجه کند.
کد خبر: ۹۳۰۲۰۰۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی سپاه ناحیه با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی با تاکید بر توجه به بحث نظری شهادت سردار سلیمانی و توجه ویژه به آن به بحث عملی و فعالیت در فضای مجازی و رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: در هست ماه مقابله با کرونا در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و فعالیت‌های مختلف جهادی این فعالیت‌ها به نام سردار سلیمانی نامگذاری شد و باید این فعالیت‌ها و برنامه‌ها به نام شهید ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به توجه مجلس شورای اسلامی به موضوع فرهنگ گفت: در بخش فرهنگ و پشتیبانی مادی و معنوی در حوزه فرهنگ و فرهنگ عمومی مجلس باید توجه داشته باشد و یکی از کار‌های غلطی که چند سالی رواج یافته این است که هر وقت در بودجه کمبودی حاصل می‌شود از فرهنگ می‌گیرند، بویژه فرهنگ دینی در صورتی که موتور پیشران اقتصاد فرهنگ است و مجلس باید توجه کند و مورد تاکید قرار دهد.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود تاکید کرد: مجلس نسبت به شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر توجه کند چرا که جلسات این شورا‌ها رسمی و اثرگذار است.
وی در خصوص ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز اظهار کرد: از طرف دبیرخانه نامه‌ای به ادارات، گروه‌های مردمی و جهادی صادر تا پیشنهادات این هفته هر چه سریعتر جمع بندی و ابلاغ شود.
امینی با اشاره به برپایی نمازجمعه در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: اگر نمازجمعه برپا شود آماده‌ایم نمایشگاه‌های مختلف در محل نمازجمعه برپا شود و این فضا در اختیار برنامه‌های ستاد قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار