جشنواره پژوهش و فناوری استان بوشهر برترین‌های خود را شناخت:

شرکت پتروشیمی خارک واحد برتر جشنواره پژوهش و فناوری بوشهر شد

کد خبر: ۹۳۰۲۱۷۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
به گزارش خبر گزاری بسیج از خارگ:در مراسم تجلیل از برترین‌‎هایجشنواره پژوهش و فناوری استان بوشهر، حسن اسماعیلی از دانشگاه آزاد اسلامی در بخش مهندسی، عبدالکریم زارع از دانشگاه پیام نور در بخش علوم پایه، دکتر خضری در بخش علوم انسانی، دکتر امین اوجی فرد در بخش کشاورزی، دکتر بهرام احمدی در بخش علوم پزشکی معرفی شدند.
 
همچنین عقیل دشتیان نسب در بخش پژوهشگران وابسته به دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های پتروشیمی خارک و مروارید پنبه ریز در بخش واحد‌های برتر تحقیق و توسعه، شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل زندان‌ها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در بخش سازمان‌های سفارش دهنده طرح‌های پژوهشی و فناوری به دانشگاه‌ها و شرکت نیرو گستر شریف دشتستان هم به عنوان فناور برتر تجلیل شدند.
 
استاندار بوشهر دراین آیین گفت: یکی از مسائل مهم امروز جهان که با پژوهش در حال پیگیری است، موضوع کرونا است که در سبک زندگی و کار هم تغییرات زیادی ایجاد کرده است.
 
عبدالکریم گراوند بیان کرد: با وجود شیوع کرونا و محدودیت‌های موجود، اما هفته پژوهش در استان تعطیل نبود و دستاورد‌های هفته پژوهش استان در فضای مجازی در معرض دید قرار گرفت.
 
او، نقطه اتصال دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه‌ها را پژوهش عنوان کرد و افزود: باید باور پیدا کنیم که حل مشکلات در گرو توجه به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی و استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها است.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه اعتبارات پژوهشی فقط باید در مسیر تحقیقات هزینه شود، ادامه داد: پیشنهاد می‌شود تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه خلیج فارس و سازمان برنامه و بودجه با هدف توزیع مناسب اعتبارات پژوهشی در خدمت مسائل استان به امضا برسد.
 
گراوند  درپایان گفت: میبایست پیوند بین شهرک‌های صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان باید برقرار شود.
ارسال نظرات