خبرهای داغ:
رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: انتخاب حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در خراسان شمالی، یک انتخاب بسیار شایسته و هوشمندانه است.
کد خبر: ۹۳۰۲۱۸۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، «سید محمد پاکمهر» امروز ( ۱۹ آذر) در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی که در قالب نشست شورای اداری در محل سالن جلسات استانداری و با حضور حجت الاسلام و المسلمین «علی اکبری» رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حجت الاسلام و المسلیمن «محمدیان» مسئول محترم دفتر ارتباطات حوزوی مقام معظم رهبری برگزار شد، گفت: پایگاه نماز جمعه، قرارگاه اصلی هدایت جامعه اسلامی است.

 

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی، جایگاه و تریبون نماز جمعه را بسیار با عظمت خواند و افزود: اتحاد، انسجام و همدلی مردم کشور، حول محور ولایت فقیه اتفاق می افتد و در استان ها نیز حول محور نماینده ایشان صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته از سوی آیت الله یعقوبی در خراسان شمالی، بیان کرد: ارتقاء جایگاه نماز جمعه یکی از شاخصه های بی بدیل خدمات ایشان در استان است.

 

پاکمهر در ادامه با اشاره به توانمندی و مردمی بودن، تواضع و ساده زیستی نماینده جدید رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی، گفت: انتخاب حجت الاسلام والمسلمین نوری از سوی رهبر انقلاب بسیار هوشمندانه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها