مهدیار
با حضور جانشین ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع)شهرستان کرمان
دومین پایگاه علمی در سطح ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) با حضور جانشین فرمانده ناحیه و مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان کرمان افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۳۰۲۲۸۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، دومین پایگاه علمی در سطح ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) با حضور جانشین فرمانده ناحیه و مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان کرمان افتتاح گردید.
افتتاح دومین پایگاه علمی در شهرستان کرمان
سرگرد محمدرضا برخوری گفت:هدف از تاسیس پایگاه‌های علمی-پژوهشی در محلات را شناسایی، هدایت و حمایت از نخبگان، نوآوران و شرکت‌های دانش بنیان و تقویت بنیه علمی و توانمند سازی هدفمند بسیجیان در عرصه‌های علمی پژوهشی دانست.
مسئول بسیج علمی و پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) همچنین ظرفیت سازی برای شکوفایی استعدادها، کمک به خیزش و تحقق علم، جنبش نرم افزاری و جریان سازی و گفتمان سازی علمی، شبکه سازی فعالان علمی و فن آوری پایگاه و کمک به حل مسائل محلی را از اهداف تاسیس پایگاه‌های علمی برشمرد.
ایشان در پایان خاطرنشان کرد پایگاه رقیه الحسین دومین پایگاه علمی است که در سطح ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) طی روز‌های اخیر افتتاح شده است و به زودی پایگاه علمی تا نه پایگاه افزایش خواهد یافت.
ارسال نظرات